رئیس ثبت و احوال سوادکوه‌شمالی:

تاثیرماه رمضان در نام‌گذاری اسامی متولدان تیر‌ماه

رئیس اداره ثبت و احوال سوادکوه‌شمالی از تاثیر فضای ماه رمضان در نام‌گذاری اسامی متولدین تیر‌ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۴۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

 



 


 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مریم خاوری در جلسه طرح و برنامه ثبت‌ و احوال شهرستان سوادکوه‌شمالی به ارائه آمار تیر‌ماه ثبت و احوال شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: بررسی وقایع حیاتی نقش مهمی در برنامه‌ریزی و تنظیم برنامه‌ها دارد.

 

وی به تعداد 28 واقعه ولادت ثبت‌شده مربوط به تیر‌ماه در شهرستان سوادکوه‌شمالی اشاره کرد و افزود: تعداد ولادت تیر‌ماه شهرستان نسبت به ماه قبل رشد 7.7 درصدی و نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 3.7 درصدی داشته است.

 

رئیس اداره ثبت و احوال سوادکوه‌شمالی به بررسی ولادت شهری و روستایی سوادکوه‌شمالی اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد ولادت در تیر‌ماه به تعداد یکسان 14 واقعه در مناطق شهری و روستایی بوده و به ازای ثبت هر 100 واقعه ولادت دختر در تیر‌ماه تعداد 133 واقعه ولادت پسر به ثبت رسیده است.

 

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه‌شمالی از ثبت 8 واقعه ازدواج در تیر‌ماه 94 خبر داد و با بیان اینکه واقعه ازدواج شهرستان سوادکوه‌شمالی نسبت با ماه قبل و مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، اظهار کرد: تعداد افراد فوت‌شده مربوط به تیر‌ماه 11 واقعه بوده است که نسبت به ماه قبل حدود 4 درصد افزایش یافته است که چهار واقعه مربوط به مناطق شهری و هفت واقعه مربوط به مناطق روستایی بوده است.

 

خاوری با بیان اینکه هفت واقعه وفات مربوط به مردان و چهار واقعه مربوط به زنان بوده است، افزود: بیماری قلبی و کهولت سن از مهم‌ترین دلایل وفات مربوط به تیر‌ماه بوده است.

 

رئیس اداره ثبت و احوال سوادکوه‌شمالی به فراوانی نام‌های ثبت‌شده نوزادان در تیر‌ماه 94 اشاره کرد و با بیان اینکه فضای ماه رمضان در نام‌گذاری اسامی متولدین تیر‌ماه مؤثر بوده است، گفت: محمد‌مهدی، علی‌اصغر و یاسین در نام‌گذاری پسران و فاطمه‌زهرا، فاطمه و ماتینا در نام‌گذاری دختران استفاده شده است.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها