فرمانده محور 6 استقبال از شهدای غواص و خط شکن مطرح کرد

عطرشهدای خط شکن وغواص بر سر زمین شرق مازندران

فرمانده محور 6 مراسم استقبال از شهدای غواص گفت: دستگاه‌های اجرایی و مردم شرق مازندران برای استقبال از 20 شهید خوش نام غواص که در عملیات کربلای 4 به فیض شهادت رسیدند، آماده می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۴۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

 



 

 


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسن حسنی با بیان اینکه مراسم استقبال از ۲۰ شهید خوش نام غواص و خط شکن در محور ۶ مازندران در شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا و میاندرود برگزار می شود، اظهار کرد:  این مراسم از ساعت ۹ صبح از شهرستان گلوگاه آغاز و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان روز یکشنبه ۱۸ مرداد در شهرستان‌های شرقی مازندران از این شهدا استقبال می‌شود.

 

وی افزود: تقویت فضای فرهنگی جامعه، تکریم شهدا، یادآوری و زنده نگه داشتن یاد شهدا و انس آحاد جامعه بخصوص جوانان با حماسه سازان ۸ سال دفاع مقدس را اهداف این برنامه است.

 

 

فرمانده محور ۶ مراسم استقبال از شهدای غواص در مازندران تصریح کرد: برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم جلسه ویژه‌ای در فرمانداری گلوگاه برگزار شد که طی این جلسه چهار کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی، امنیت، پشتیبانی و اجرایی تشکیل شد.

 

 

حسنی تشکیل گروه‌های مردمی، کمیته ها و خانواده شهدا، برنامه قربانی گوسفند، نقاشی خیابانی با عنوان شهدای غواص و ده‌ها برنامه فرهنگی را از جمله این برنامه‌ها دانست.

 

 

وی گفت با بیان اینکه رسانه ها و فعالان فضای مجازی باید فضای ارزشی در شبکه های اجتماعی، سایت ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی ایجاد کنند، اذعان کرد: قطعا حضور شهدا در این شرایط قطعا حاوی پیام مهمی است که باید با بصیرت افزایی پیام شهدا که مقاومت در برابر استکبار تحت هر شرایطی و زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل شود.

 

 

فرمانده محور شرقی مراسم استقبال از شهدای غواص در مازندران گفت: مراسم استقبال از شهدا از ابتدای خیابان ۱۵ خردا و مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان گلوگاه آغاز و بعد از گذر از خیابانهای ۱۵ خرداد و امام خمینی(ره) پیکر مطهر این شهدا با دستان مردم شهید پروز گلوگاه جهت ادامه مراسم در شرق مازندران رهسپار خلیل شهر و در ادامه به شهرستان‌های بهشهر، نکا و میاندورد منتقل می شود.

 

 

گفتنی است پس از گذشت ۲۹ سال از عملیات کربلای چهار، پیکر ۱۷۵ غواص و خط‌شکن که تعدادی از آنها با دستان بسته به شهادت رسیده‌ بودند، در منطقه ابوفلوس عراق کشف شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها