برگزاری برنامه های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در استان

برنامه های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران و هیأت ورزش های زورخانه ای استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۲۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیر کل ورزش و جوانان استان برنامه های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی کردستان را اعلام کرد.

حامد جولائی اظهار داشت: برنامه های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران و هیأت ورزش های زورخانه ای استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: این برنامه ها از روز ششم مردادماه آغاز می شود و تا روز دوشنبه دوازدهم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ادامه خواهد داشت.

حامد جولائی مهمترین ویژه برنامه های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی امسال در استان را شامل دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان ، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا و پیشکسوتان ورزش زورخانه ای اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: برگزاری مسابقات میانداری استان ، تجلیل از پیشکسوتان ورزشی ، خانواده های شهداء ، خادمین و الگوهای مرام پهلوانی، رسانه ها ائمه جمعه و جماعت و ارگان ها و هیأت های ورزشی مروج فرهنگ پهلوانی از دیگر برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: اجرای حرکات ورزش باستانی در برنامه زنده تلویزیونی، تجلیل از مربیان و داوران هیأت های ورزشی و بر پایی مراسم فرهنگ پهلوانی در شهرستان مریوان نیز در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی برگزار می گردد.

جولائی در پایان اظهار داشت: روز شمار هفته ترویج فرهنگ پهلوانی کردستان شامل شش مرداد فرهنگ پهلوانی؛ رسانه، فرهنگ و هنر با عنوان صداقت و راستی، هفت مرداد فرهنگ پهلوانی؛ مدیران با عنوان امیدآفرینی و توکل بر خدا، هشت مرداد فرهنگ پهلوانی؛ ورزشکاران با عنوان ایثار و فداکاری، 9 مرداد فرهنگ پهلوانی؛ تماشاگران با عنوان ادب و احترام، 10 مرداد فرهنگ پهلوانی؛ داوران با عنوان انصاف و عدالت، 11 مرداد فرهنگ پهلوانی؛ مربیان با عنوان دانش و معرفت و12مرداد فرهنگ پهلوانی؛ پیشکسوتان و خیرین با عنوان خیرخواهی و احسان است.

ارسال نظرات