خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

آغاز اردوهای راهیان نور غرب کشور از ابتدای شهریور ماه در همدان

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اعزام اردوهای راهیان نور به غرب کشور از ابتدای شهریور ماه سال جاری در همدان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۷۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بقایی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور غرب کشور به زودی در همدان آغاز می‌شود و مردم مومن و ولایت مدار همدان می‌توانند در نیمه دوم مردادماه جهت اعزام ثبت نام کنند.

بقایی بیان کرد: اعزام اردوهای راهیان نور به غرب کشور از ابتدای شهریور آغاز و تا پایان این ماه به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه به دلیل گرمای هوا اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب از اواخر مردادماه آغاز می شود، تصریح کرد: این اردوها ویژه اقشار مختلف مردم همدان است که می‌توانند با مراجعه به حوزه‌های مقاومت خواهران و برادران نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بقایی با اشاره به اینکه این اردوها 3 روزه است، گفت: زائران سرزمین‌های راهیان نور غرب می‌توانند از مناطق عملیاتی تپه‌های الله اکبر، منطقه والفجر مقدماتی، مرز باشماق و شهر سردشت بازدید کنند، ضمن اینکه پیش بینی می‌شود که امسال تنها برای راهیان نور غرب و شمال غرب 1500 نفر اعزام شوند.

معاون فرهنگی سپاه همدان با بیان اینکه برای برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب حدود 30 راوی و 10 خادم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی نیز از نیمه دوم سال آغاز می‌شود.

بقایی با اشاره به اینکه معرفی الگوهای برتری چون شهدا به جوانان سبب ایجاد تحول در جامعه می‌شود، گفت: بیش از 300 پایگاه مقاومت در همدان میزبان طرلح جوانه‌های صالحین است.

وی افزود: همچنین در مورد مبارزه با پیامدهای دجالواره نشست‌های روشنگری برای آحاد مردم در مساجد، پارک‌ها، محیط های دانشجویی و مدارس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات