معاونت دانش و پژوهش - كارگاه تجربه نگاری ناحیه گلوگاه

در راستای تشكیل كارگاه های تجربه نگاری در سطح نواحی سپاه كربلا، نشستی با حضور سرهنگ دوم پاسدارعباسعلی صادقی جانشین سپاه ناحیه گلوگاه، پایوران آن ناحیه و نیز نمایندگانی از معاونت دانش و پژوهش سپاه كربلا برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۳۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

 


 

 


 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، در راستای تشكیل كارگاه های تجربه نگاری در سطح نواحی سپاه كربلا، نشستی با حضور سرهنگ دوم پاسدارعباسعلی صادقی جانشین سپاه ناحیه  گلوگاه، پایوران آن ناحیه و نیز نمایندگانی از معاونت دانش و پژوهش سپاه كربلا برگزار شد. در آغاز این برنامه سرهنگ پاسدار علیرضا راستین مدیر تجربه نگاری سپاه كربلا ضمن برشمردن زوایای مختلف بخشنامه ها و ابلاغیه های ارسالی از معاونت دانش و پژوهش سپاه كل در حوزه تجربه نگاری بر لزوم حفظ پیوستگی در روند ثبت تجارب تاكید نمود.

در ادامه برگزاری كارگاه، نظری ، دیگر نماینده معاونت، ضمن ارائه آمارهای كمی و كیفی از وضعیت ثبت تجارب در ناحیه گلوگاه، مباحثی را جهت بهبود كیفیت نگارش تجارب توسط پایوران یادآور شده و نكات اساسی را كه عمدتاً موجب عدم پذیرش یك تجربه در ارزیابی های شكلی و محتوایی می¬شود، برای حاضرین برشمرد.

بنا به اعلام مدیر تجربه نگاری معاونت، ناحیه گلوگاه دارای وضعیت خوبی در اخذ كمّی تجارب، مشاركت پایوران و نیز فعالیت نماینده معاونت برخوردار است.

در پایان این نشست، تعداد 20 برگ تجربه از پایوران اخذ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها