برگزاری اولین جلسه کارگروه منطقه 1 شرق استان در اداره ورزش و جوانان بهشهر

اولین جلسه کارگروه منطقه 1 شرق استان با حضور مریم کیومرثی معاون امور بانوان اداره‌ کل ورزش و جوانان مازندران، روئسای ادارات ورزش و جوانان بهشهر تا قائمشهر در بهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۱۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

               



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش خبرنگار روابط عمومی سپاه بهشهر، سید عسگری اکبری در این جلسه با بیان اینکه مازندران سرآمد ورزش کشور است، بیان داشت: در پی افتخارآفرینی و این موفقیت‌ها ورزش استان نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد.

 

وی با اشاره به نگاه ویژه مسئولان به ورزش همگانی، تصریح کرد: با برنامه ‌ریزی مدون و اصولی برای توسعه ورزش همگانی نیاز به استقبال خانواده‌ها به ورزش است.

 

معاون امور بانوان اداره‌ کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه کارگروه شماره 1 بهترین کارگروه شناخته شد اظهار کرد: ورزش بانوان از هر نظر به ویژه از نظر زیرساخت ورزشی از سوی مسئولان باید حمایت شود.

 

مریم کیومرثی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی در بین بانوان اهمیت ویژه ای دارد افزود: کارهای خوبی در حوزه ورزش بانوان انجام شد و و کسب مدال آوری از سوی بانوان فعال قابل تحسین است.

 

وی با توجه به اینکه یکی از قطب های فعال ورزشی، مازندران است اظهار داشت: درعرصه ورزش بانوان شاهد مدال آوری از سوی این عزیزان بوده ایم و بخاطر فرهنگ از لحاظ پوشش، می توانیم از رشته هایی مانند تکواندو، کاراته و ... کمک بگیریم و آنها در این وادی با تمام قوا به پیش بروند.

 

 معاون امور بانوان اداره‌ کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به بیانات ریاست جمهوری عنوان کرد: همگانی کردن ورزش، متناسب این زیرساخت ها با مدال آوری باشد، لذا ما باید تلاش کنیم و در صدد آن باشیم تا این زیر ساخت ها را کامل کنیم.

 

وی افزود: استان مازندران در بخش چاقی رتبه خوبی در سطح استان دارد و باید در وهله اول همگانی کردن ورزش را ضرورت و به تدوین برنامه های صنعت چشم انداز در بخش بانوان بپردازیم.

 

کیومرثی اظهار کرد: هدف اصلی برنامه‌ ریزی یک ساله برای عملیاتی کردن ورزش استان، به‌ ویژه توسعه ورزش همگانی در بانوان است.

 

وی با بیان اینکه اسلام و دین از ورزش بانوان حمایت می کنند لذا باید نگاه جنسیتی به ورزش برداشته شود و در ادامه تاکید کرد: بین ورزش آقایان و بانوان باید برابری وجود داشته، همانطوری که وقت مرده در اختیار ورزش بانوان قرار میگیرد و ساعت مناسبی برای ورزش کردن نیست با رعایت اصل برابری همان تایم به ورزش آقایان اختصاص پیدا کند.

 

در ادامه نایب رییس هیات انجمن های ورزشی مازندران بیان کرد: ورزش قهرمانی و همگانی همگام و همسو هستند و همگانی کردن ورزش یعنی استقبال به تمامی رشته‌های ورزشی است

 

وی گفت: در حال حاضر در بخش مالی ورزش بانوان بهشهر مشکلی وجود ندارد، و از سوی وزارتخانه سالنی را به ورزش بانوان اختصاص دهند و بتوانند از طریق ورزش، بانوان را ساپورت کنند.

 

مولود کفشی در پایان با توجه به برگزاری همایش ملی ورزشی ثبت رکورد به میزبانی بهشهر اظهار کرد: روز سه شنبه 30 تیرماه به اتفاق دکتر احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی برای تامین برآورد بودجه جلسه ای با آقای سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان داریم که بعد از برپایی آن جلسه تاریخ دقیق برگزاری مسابقات ملی ورزشی ثبت رکورد مشخص و استارت کار زده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها