خبرهای داغ:
در چهار ماه نخست امسال صورت گرفت

مصرف 155 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین در منطقه همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از مصرف 155 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین در چهار ماه نخست امسال در منطقه همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۷۳۹۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صادق فریدی اظهار داشت: مصرف انواع فرآورده نفتی از قبیل بنزین، نفت سفید، نفت‌گاز و نفت کوره منطقه همدان در چهار ماه نخست امسال، به 560 میلیون لیتر رسیده است.

وی از مصرف 155 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین در بازه زمانی یاد شده در این منطقه خبر داد و افزود: مصرف این سوخت در قیاس با مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان بیان داشت: در 124 روز نخست امسال، 9 میلیون و 170 هزار لیتر نفت سفید در این منطقه مصرف شده که از افزایش یک درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

وی تصریح کرد: در بازه زمانی فوق نفت‌گاز مصرفی این منطقه با یک درصد کاهش نسبت به چهار ماه نخست سال پیش، به 206 میلیون و 410 هزار لیتر رسیده است.

فریدی در خصوص نفت کوره مصرفی این منطقه نیز بیان کرد: در 4 ماه ابتدای امسال، در بخش مصرف غیرنیروگاهی و نیروگاهی به ترتیب 5 میلیون و 911 هزار و 180 میلیون و 240 هزار لیتر نفت کوره در منطقه همدان مصرف شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال در هر دو بخش کاهش یا افزایش مصرف محسوسی نداشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات