خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:

اختصاص 16 میلیون تومان به بیماران صعب العلاج و بی بضاعت شاهین دژ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: شناسایی بیماران صعب العلاج بی بضاعت زمینه کمک مالی به این بیماران را فراهم می کند.
کد خبر: ۸۵۴۷۰۳۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ اسماعیل خداشناس در دیدار با بیماران صعب العلاج اظهار داشت: یکی از برنامه های موثر سپاه پاسداران توجه خاص به وضعیت بیماران به ویژه بیماران صعب العلاج است.

وی با بیان اینکه سرکشی از بیماران توصیه ائمه اطهار (ع) محسوب می شود، تصریح کرد: برخی از بیماران علاوه بر رنج بیماری از بی بضاعتی نیز رنج می برند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ادامه داد: بستری شدن این افراد در منزل علاوه براینکه بیشتر وقت خانواده را به خود اختصاص می دهد هزینه های زیادی بر آنها تحمیل می کند.

سرهنگ خداشناس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند بیماران فقط باید رنج بیماری را تحمل کرده و از وضعیت اقتصادی رنج نبردند، افزود: باید به این نوع خانواده ها توجه ویژه ای شود.

وی از اختصاص 16 میلیون تومان برای خانواده های دارای بیماران صعب العلاج و بی بضاعت خبر داد و افزود: این اعتبارات به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ به این خانواده ها اختصاص می یابد.

ارسال نظرات