خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه:

راهیان نور آشنایی با ارزش ها و فرهنگ ایثار است

معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه گفت: اردوهای راهیان نور آشنایی با ارزش ها و فرهنگ ایثار و فداکاری، شجاعت، ایستادگی رزمندگان است.
کد خبر: ۸۵۴۷۰۲۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ یاور صفر پور در جلسه هماهنگی راهیان نور اشنویه اظهار داشت: شهرستان اشنویه آماده برگزاری میزبانی از زائران اردوهای راهیان نور کشور است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور از برنامه های تاثیرگذار نظام اسلامی در حوزه فرهنگ محسوب می شود، تصریح کرد: بازدید از یادمان های مختلف دوران دفاع مقدس را یادآوری می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه بر ضرورت تقویت اردوهای راهیان نور تاکید کرد و گفت: استان آذربایجان غربی آماده استقبال از زائران راهیان نور شمال غرب کشور است.

سرهنگ صفر پور از بازدید 400 نفر از اقشار مختلف اشنویه از یادمان های دفاع مقدس این شهرستان خبر داد و گفت: یادمان های این شهرستان از یادمان های تاثیرگذار کشور است.

وی با بیان اینکه در قالب این برنامه فرهنگی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان با واقعیت های دفاع مقدس، رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا آشنا شده و در مقابل تهدیدات فرهنگی دشمنان نیز واکسینه می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه تصریح کرد: راهیان نور یکی از مهمترین و موثرترین راه های مقابله با جنگ نرم دشمن محسوب می شود.

سرهنگ صفر پور ادامه داد: این اردوها حرکتی بسیار عظیم فرهنگی، مردمی و تأثیر گذار که مردم استان های مختلف از یادمان های استان آذربایجان غربی بازدید می کنند.

ارسال نظرات