خبرهای داغ:
معاون امور آمادگی سازمان مدیریت بحران مطرح کرد

برگزاری کارگاه مدیریت بحران غدیر در راستای آموزش تفکر و انتخاب راه درست در حوادث

معاون امور آمادگی سازمان مدیریت بحران با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران غدیر گفت: این کارگاه‌ها تفکر، اندیشه و انتخاب راه درست را در تمامی حوادث آموزش می‌دهند و مدیران باید از این فرصت بهره حداکثری ببرند.
کد خبر: ۸۵۴۶۸۲۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مرتضی‌اکبرپور امروز در دومین کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران غرب کشور اظهار کرد: این کارگاه در سال 97 در قالب مانور دور میزی اجرا می‌شود به طوریکه این دوره در قالب‌های مختلف تداوم خواهد داشت و مانور‌های آن به صورت ملی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی استان‌ها تحت پوشش این کارگاه قرار دارند و هم‌اکنون در پنج نقطه کشور اجرا می‌شود، به حضور 6 استان در این کارگاه اشاره کرد و گفت: اهدافی مشخص در این کارگاه تعیین شده و این امر در پنج نقطه کشور در حال انجام است و به این ترتیب تمامی استان‌ها تحت پوشش قرار می‌گیرند که میزبانی کارگاه غرب کشور به همدان داده شده است.

معاون امور آمادگی سازمان مدیریت بحران به برگزاری دو کارگاه تخصصی برای معاونان استاندار اشاره کرد و افزود: این کارگاه به صورت تخصصی در روز ششم مرداد برگزار می‌شود و معاونان استاندار به تبادل‌نظر خواهند پرداخت و از تجارب یکدیگر بهره‌مند می‌شوند.

وی به مرحله بعدی کار کارگاه اشاره کرد و افزود: در مرحله بعدی دستگاه‌های اجرایی وارد عمل می‌شوند و آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند و این امر به صورت موضوعی انجام خواهد شد.

معاون امور آمادگی سازمان مدیریت بحران تاکید کرد: مدیران باید از این فرصت بهره حداکثری ببرند تا در هنگام وقوع بحران از تلف شدن وقت برای تفکر و اندیشه و در نهایت انتخاب راه درست جلوگیری شود چرا که این کارگاه‌ها تفکر، اندیشه و انتخاب راه درست را در تمامی حوادث آموزش می‌دهند و زمان وقوع حادثه دیگر زمانی تلف نخواهد شد.

وی ادامه داد: در کشور 43 بلایای طبیعی قابل وقوع است که برای تک تک این حوادث برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد.

اکبرپور یادآور شد: تلاش برای برقراری کار تیمی همیشه وجود داشته و این امر همیشه نتیجه‌بخش است چرا که تمامی تفکرات یکجا جمع شده و در نهایت به تصمیم درست می‌انجامد و زمینه ارتقاء دانش فراهم می‌شود و محلات، شهرستان‌ها، استان‌ها و مناطق مختلف از این کار تیمی بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: در پایان هر دوره سازمان بحران گواهی‌نامه لازم را صدور می‌کند و این امر با همکاری دانشگاه امام حسین(ع) انجام می‌شود و استان برتر نیز با توجه به اهمیت موضوع تقدیرنامه دریافت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات