خبرهای داغ:
فتاح در یادواره شهدای عملیات مرصاد در تویسرکان:

وحدت، ایستادگی و انسجام ملت، عزتمندی ایران اسلامی را رقم زد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: وحدت، ایستادگی و انسجام ملت است که عزتمندی ایران اسلامی را رقم زد و سبب شد تا مذاکرات بر کشورهای مدعی ابرقدرت جهان تحمیل شود.
کد خبر: ۸۵۴۶۸۲۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پرویز فتاح امروز در آیین بزرگداشت روز تویسرکان و گرامیداشت مقام ۳۸ شهید این شهرستان در عملیات غرورآفرین مرصاد، این عملیات را برگ زرین دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: منافقین کوردل می‌خواستند با استفاده از اصل غافلگیری نظام را براندازند اما به همت دلامردان و رزمندگان ایرانی چنان ضربه ای خوردند که هم اکنون نیز از آن زخم خورده کینه به دل دارند.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در تمامی عرصه ها درمقابل دشمنان نظام، اظهار کرد: این وحدت، ایستادگی ها و انسجام ملت است که عزتمندی ایران اسلامی را رقم زد و سبب شد تا مذاکرات بر کشورهای مدعی ابرقدرت جهان تحمیل شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور افزود: دشمنان انقلاب اسلامی متوجه شدند نه با جنگ و نه با تحریم نمی توانند از ایستادگی ایرانیان بکاهند به این علت در مقابل ایرانیان سر فرود آوردند و این ایران بود که مذاکرات را بر قدرت‌های پوشالی جهان تحمیل کرد چراکه وزیر امور خارجه آمریکا به صراحت گفته بود ما دیگر با جنگ نظامی و تحریم نمی‌توانیم جلوی ایران را بگیریم.

فتاح با تأکید بر تداوم مقاومت ملت و دولت ایران در برابر دشمنان، عنوان کرد: درس گرفتن از عملیاتی همچون عملیات غرورآفرین مرصاد نقشه راه مقابله با دشمنان است و این ایستادگی رمز پیروزی است.

وی با بیان اینکه منافقین با عملیات فروغ جاویدان می خواستند از غرب کشور و از تنگه چهارزبر از سمت غرب کشور به داخل کشور نفوذ کنند و در نهایت با تصرف تهران سبب سقوط نظام شوند، افزود: با لطف و عنایت خدا و همت رزمندگان ولایی ایران، دشمنان شکست خوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات