خبرهای داغ:

سرکشی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چالدران از مقرهای عملیاتی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه چالدران با همراهی شورای نمایندگی از کلیه مقرهای گردان حضرت صاحب الزمان (عج) و مقر اصلی این گردان سرکشی به عمل آورد.
کد خبر: ۸۵۴۶۳۰۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه چالدران به همراه مسئولین قسمت های روابط عمومی وتبلیغات ونظارت، از مقر گروهانها وپایگاههای تحت نظر گردان رزمی حضرت صاحب الزمان (عج)،سرکشی کرد.

در این دیدار صمیمانه که مایه خوشحالی رزمندگان اسلام گردید حجت الاسلام اسلام حلمی داشتن روحیه مقاومت وشجاعت را از مهمترین خصلت های رزمندگان اسلام دانست و گفت: در این برهه از زمان چشم همه مظلومان وآزادگان جهان بر دستان پر صلابت شما عزیزان راه پرافتخار خداوند متعال می باشد .

وی افزود: فرق ما با آنانی که رو در روی ارزش های انسانی قرار گرفته اند فقط عشق به خدا وبرعکس آن می باشد امروز یک عده ای کافر و معاند ارزش های انسانی با دردست گرفتن پرچم به ظاهر حق می خواهند خود را طلایه دار جهان اسلام این چنینی جلوه دهند ولی با انجام اعمال وقیحانه ووحشیانه دانسته یا ندانسته برروی خود مهر بطلان می زنند ولی رزمندگان ما با حضور مخلصانه و ایثارگرانه خود در این عرصه ها با فداکاری و شجاعت خود همیشه سعی در حفظ آرمان های متعالی اسلام داشته اند و دارند.

ارسال نظرات