خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید امینی سپاه خوي:

اردوهاي جهادي نقش مهمي در روحيه جهادي و معنوي بسيجيان دارد

همزمان با فعاليت اردوهاي جهادي در شهرستان خوي، فرمانده حوزه شهيد اميني سپاه اين شهرستان از فعاليت هاي جهادگران بسيجي در امر محروميت زدايي و آباداني بازديد كرد.
کد خبر: ۸۵۴۶۲۹۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، فرمانده حوزه شهيد اميني سپاه خوي با حضور در جمع جهادگران پایگاه های شهید احمدنیا، شهید سلمان زاده و شهید رضالو ضمن تقدير و تشكر از زحمات بي دريغ و بدون چشمداشت اين عزيزان گفت: شرکت اعضای بسیج در قالب گروه های جهادی جهت محرومیت زدایی و سازندگی در مناطق محروم تاثیر بسزایی در تقویت روحیه جهادی و معنوی بسیج و نيز افزایش جایگاه آنان در بین عموم مردم دارد.

سرگرد پاسدار رضا قوجازاده افزود: بسيج نشان داده همان لشكر مخلص خداست چرا كه به منويات رهبري در امر سازندگي و عمراني لبيك گفته و از تمام وجود خويش در پيشرفت جامعه بهره مي جويد.

وي ادامه داد: جهادگران ما شبانه روز و به دور از خانواده و گاها مي بينيم كه در مناطق دور افتاده و در تمامي زمينه ها چه پزشكي، عمراني،كشاورزي و... به هم ميهنان خويش ياري مي رساند .

قوجازاده اظهار اميدواري كرد: كه اين روش ائمه همچنان ادامه يابد و شاهد پيروزي و پيشرفت ايرانيان مسلمان در تمامي زمينه ها باشيم.

ارسال نظرات