خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوي:

بسیج آماده ترین نیروهای مردمی کشور در برابر تهديدهاست

در راستاي آشنايي نيروهاي تحت الامر گردان بيت المقدس حوزه شهيد عاشوري سپاه خوي نسبت به وظايف سازماني خويش، دوره آموزش عرضی ارگان گردان بیت المقدس به مدت 2روز در پادگان شهيد شرفخانلو اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۶۲۸۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، فرمانده سپاه خوي در افتتاحيه اين دوره با اشاره به هدف گردان در راستاي حفظ توان رزمي و انسجام نيروها خاطر نشان كرد: بسيج آماده ترين نيروهاي مردمي كشور در برابر انواع تهديدها و فتنه هاي دشمنان هست؛ كه از هر فرصتي براي لطمه زدن به نظام جمهوري اسلامي ايران استفاده مي كنند.

سرهنگ پاسدار محمدباقرعلايي اظهار داشت: اگر ایستادگی و هوشیاری نیروهای مخلص بسیج در مقابل انواع توطئه ها و فتنه های دشمن در طول این 34 سالی که از عمر انقلاب می گذرد نبود خدا می دانست که سرنوشت این کشور و انقلاب تا بحال به کجا رسیده بود.

وی با اشاره به فعاليت مسئولين در برگزاري انواه دوره ها و مهارت آموزي ها آن هم در بخش عملي، راه برون رفت از تمام مشکلات و توطئه های دشمنان را بسیج عنوان نمود و خاطر نشان کرد: که بسیج با آمادگی و انعطافی که دارد می تواند در مقابل هر گونه تهدید و توطئه دشمنان بایستد که در این راستا آموزش، ارتقا توان رزم و به روز نمودن اطلاعات و دانش بسیجیان باید در اولویت کارهای بسیج قرار بگیرد

گفتني است در ادامه اين دوره آموزش هاي لازم در مقابله با جنگ شهري و جريان شناسي به نيروها ارائه گرديد.

ارسال نظرات