فریب پیامک‌های آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش را نخورید

معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش با هشدار نسبت به ارسال پیامک‌هایی در خصوص زمان و جزییات برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه گفت: جزییات کامل آزمون استخدامی صرفاً از طریق سایت آموزش‌وپرورش منتشر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۶۰۲۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای جذب 5 هزار نیرو قرار است تابستان امسال برگزار شود. هنوز فراخوان آزمون استخدامی به صورت رسمی از سوی آموزش و پرورش منتشر نشده است اما پیامک‌هایی به صورت گسترده برای مشترکان همراه اول با این محتوا ارسال شده است:‌برگزار آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تابستان؛ آگاهی از شرایط و زمان ثبت‌نام ارسال عدد 3.

رسول پاپایی معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در خصوص این پیامک‌ها گفت:‌ هرگونه اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی،‌ شرایط ثبت‌نام و اطلاعات در رابطه با جزئیات آزمون صرفاً پس از نهایی شدن از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش و رسانه‌های رسمی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

وی افزود:‌ وزارت آموزش و پرورش درخصوص ارسال هرگونه پیامک از سوی شماره‌های تبلیغاتی و تحمیل هزینه به داوطلبان و انتشار جزییاتی در زمینه نحوه برگزاری آزمون استخدامی در سایت‌ها به داوطلبان هشدار می‌‌دهد و از آنها تقاضا داریم تا فریب این پیامک‌ها را نخورند.

معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد:‌به محض اینکه هماهنگی‌های لازم صورت گرفت، زمان برگزاری آزمون و جزییات آن از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش،‌ روز گذشته در مراسم امضای تفاهمنامه با سازمان زندان‌ها در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: در این زمینه هماهنگی‌های لازم را با سازمان مدیریت نهایی کرده‌ایم و برگزاری این آزمون برعهده سازمان سنجش است.هم اکنون در حال نهایی کردن محتوا، منابع و تاریخ برگزاری آزمون هستیم که امیدواریم در این هفته قطعی شود.

فانی در پاسخ به این سؤال "آیا فراخوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هفته جاری اعلام خواهد شد؟" گفت: نسبت به این موضوع امیدوار هستیم و صرفاً بحث هماهنگی‌ها مطرح است؛ چرا که آنچه به آموزش و پرورش مربوط است مدتهاست آماده شده است.

ارسال نظرات