عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

آسیب فضای مسموم شبکه های اجتماعی مخرب به اعتقادات جامعه

دشمن برای رسیدن به هدف خود با انگیزه و برنامه ریزی دقیق حرکت می کند قطعا ماحصل واکنش های اجتماعی ما نشان می دهد که در این زمینه موفق نبوده ایم.
کد خبر: ۸۵۴۵۸۲۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

احمد آریایی نژاد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم همدان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: حرکت های ما ناشی از اعتقادات ما است و اعتقادات ما ناشی از انگیزه های درونی که در اثر یادگیری به وجود آمده است.

آریایی نژاد با اشاره به آثار مخرب شبکه های اجتماعی در جامعه گفت: وقتی ما دائم در فضاهای مسموم حرکت می کنیم متاثر شده و قطعا اعتقادات ما آسیب خواهد دید.

وی افزود: اگر وضعیت حال حاضر فرهنگی کشور را با اوایل انقلاب مقایسه کنیم متوجه می شویم که شاید سهم عمده این تفاوتها مربوط به فضا های مجازی بوده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه ما برای رویارویی با این مسائل ضد فرهنگی به اندازه کافی وقت نگذاشته ایم تصریح کرد: دشمن برای رسیدن به هدف خود با انگیزه و برنامه ریزی دقیق حرکت می کند قطعا ماحصل واکنش های اجتماعی ما نشان می دهد که در این زمینه موفق نبوده ایم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی درخاتمه تأکید کرد: اگر امروز در مورد این مسائل فکر نکنیم فردا دیر است، امیدواریم که هر چه سریعتر مسوولین و متولیان فرهنگی که دغدغه دین و فرهنگ دینی دارند همدل و همزبان در کنار هم حرکت های موثری را آغاز کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار