حجت‌الاسلام پناهیان:

دشمنان اسلام احمق ترین موجوداتند

اوج حماقت دشمنان اسلام را در طول تاریخ امروز شاهد هستیم، وقتی آنها پدیده احمقانه تکفیری‌ها و داعشی‌ها را به‌وجود آوردند، و نفرت دنیا را به‌سوی خود وا داشتند، احمق‌ترین موجودات هستند.
کد خبر: ۸۵۴۵۶۶۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹




 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم چهلم روز عروج سرهنگ پاسدار شهید روح‌الله سلطانی در روستای کچپ‌کلوای دابودشت آمل، با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های آخرالزمانی که در زمان ما چشم‌گیر است عزت و احترامی است که توسط مردم به شهدا و خانواده‌های آنها گذاشته می‌شود، اظهار کرد: هر رزمنده‌ای که در راه دین به شهادت می‌رسد، به‌نحو احسن مورد عزت و احترام از سوی مردم قرار می‌گیرد، هیچ‌وقت در طول تاریخ چنین شرایطی حاکم نبود، حتی امام حسین (ع) که در اوج مظلومیت به شهادت رسید، برای او احترامی قائل نشدند و اهل بیت او را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

حجت‌الاسلام پناهیان پناهیان با بیان اینکه هرجا حق بیاید، باطل ازبین‌رفتنی است، گفت: دشمنان اسلام و مستکبران با هر شیوه‌ای با جبهه حق به دشمنی بپردازند، نتیجه این جدال 3 بر صفر به سود جبهه حق به پایان می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های شهدا در جامعه امروز ما مورد احترام و عزت قرار می‌گیرند، افزود: یادواره‌ها و مراسمات گرامی‌داشت شهدا هر سال پرشورتر برگزار می‌شود و این بیانگر اوج ارادت مردم به فرهنگ حماسه و مقاومت است و از علائم آخرالزمان نیز محسوب می‌شود.

 

پناهیان با بیان اینکه در دوره آخرالزمان دشمنان اسلام رسوا و منفور می‌شوند، اضافه کرد: وقتی اهالی جبهه حق به شهادت می‌رسند، دشمنان خیلی زود رسوا می‌شوند که چنین رسوا شدنی در طول تاریخ نظیر نداشته است.

 

وی ادامه داد: در زمان متوکل قبر شریف امام حسین (ع) با خاک یکسان و شخم زده شد، خاطرنشان کرد: بعد از 1400 سال، چندسالی است که شاهد حضور میلیونی زائران در ایام اربعین هستیم.

 

پناهیان دیگر ویژگی دوره آخرالزمان را اتحاد شگفت‌انگیز مظلومان جهان بیان و خاطرنشان کرد: به‌عنوان مثال پذیرایی مردم عراق در ایام اربعین از زائران امام حسین (ع) بیانگر اوج ارادت و دلدادگی مظلومان مسلمان عراق است.

 

وی گفت: تمام اتفاقاتی که در حال حاضر در دنیا رقم می‌خورد، به سود جبهه است، این همه سرمایه‌ گذاری برای فساد در جامعه ما شده اما با این همه هجمه افراد باحجاب در جامعه کم نداریم، این در حالی است که هنر ساختن یک فیلم برای مسئله حجاب را نیز نداشتیم.

 

پناهیان با بیان اینکه در دوره آخرالزمان دشمنان اسلام جزو احمق‌‌ترین‌ها هستند، گفت: اوج حماقت دشمنان اسلام را در طول تاریخ امروز شاهد هستیم، وقتی آنها پدیده احمقانه تکفیری‌ها و داعشی‌ها را به‌وجود آوردند، و نفرت دنیا را به‌سوی خود وا داشتند، احمق‌ترین موجودات هستند.

 

وی با اشاره به متحد شدن مردم عراق در مقابل داعشی‌ها، خاطرنشان کرد: احمق‌تر از همه دشمنان و مستکبران، آل‌سعود جنایتکار است که با بمباران علیه مردم یمن، مردم این کشور را با حوثی‌های زیدی‌مذهب متحد کرد و این به سود یمنی‌ها بود.

 

پناهیان با عنوان اینکه وقتی تلویزیون مسابقات تیم ملی والیبال را نشان می‌داد مردم زمانی که امتیازات تیم ایران با تیم حریف نزدیک بود، نگران بودند ولی وقتی فاصله پیشی گرفتن امتیازات ایران با تیم مقابل زیاد می‌شد، جای هیچ‌گونه نگرانی و تهدیدی نبود، ادامه داد: وضعیت امروز ایران در منطقه در برابر جبهه باطل 24 بر 14 است و تنها یک امتیاز با پیروزی فاصله دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

 

پناهیان با بیان اینکه هرجا حق بیاید، باطل ازبین‌رفتنی است، افزود: دشمنان اسلام و مستکبران با هر شیوه‌ای با جبهه حق به دشمنی بپردازند، نتیجه این جدال 3 بر صفر به سود جبهه حق به پایان می‌رسد.

 

وی با اشاره به اینکه مردمان یمنی تنها مردمی هستند که در کنار لباس رسمی و مجلسی خود شمشیر به همراه دارند، آنها مقاوم هستند و آل سعود احمق هم با حماقت خود آنها را متحد کرده است، گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس 220 هزار شهید تقدیم این نظام کرد، تاکنون تعداد شهدای یمن به مرز 100 هزار شهید هم نرسیده که آنها در آستانه پیروزی هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها