به همت ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

یادواره شهدای فصل تابستان شهرستان ابرکوه برگزار شد+تصاویر

یادواره شهدای فصل تابستان شهرستان ابرکوه با حضور"حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان" برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۴۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه،انصاریان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت همه ما مدیون شهدا و فداکاری های آنها هستیم و باید قدردان این خونهای پاک ریخته شده باشیم.

وی گفت ما باید کلمه « من » را از زندگی خود پاک کنیم مانند مال من، موقعیت و پست من، فرزندان من و ... چراکه همه شیطانی است و باید از منیت دور شویم چرا که ما مملوک هستیم و مالک فقط خدای رب العالمین است.

انصاریان ادامه داد مال دنیا مرکبی است که انسان مومن دیندار متقی را بواسطه خمس و زکات و انفاق و صدقه به بهشت می برد و انسان بی دین را به واسطه طغیان و عصیان به جهنم وارد می کند.

وی با اشاره به آیه 51 سوره مومنون گفت باید ابتدا لقمه حلال و پاک خورد سپس به عبادت پرداخت چراکه خداوند عبادت  خورنده مال حرام را نمی پذیرد.

سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه از حاج شیخ حسین انصاریان،حاج کاظم محمدی و دست اندرکاران برپایی این مراسم و همچنین مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ابرکوه تقدیر و تشکر نمود.

گفتی است در این یادواره حاج کاظم محمدی از مداحان اهل بیت به مداحی پرداخت.

این مراسم با حضور، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، امام جمعه ابرکوه و بخش بهمن، فرماندار، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر و خانواده های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار گردید.

ارسال نظرات