خبرهای داغ:
معاون فني اداره كل منابع طبيعي وآبخيزداري استان همدان خبر داد

فارسبان پایلوت اجرای مديريت جامع حوزه آبخیز در همدان

معاون فني و رئيس كميته فني اداره كل منابع طبيعي وآبخيزداري استان همدان از انتخاب حوزه آبخيز فارسبان شهرستان نهاوند به عنوان پايلوت انجام مديريت جامع حوزه آبخيز در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۱۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدن، عيسي بختياري اظهار داشت: حوزه آبخيز فارسبان شهرستان نهاوند به عنوان پايلوت انجام مديريت جامع حوزه آبخيز در استان انتخاب و مطالعات مقدماتي آن صورت گرفته است.

وي تصريح كرد: به منظور انجام صحيح اين پروژه و بررسي نقاط ضعف و قوت، مطالعه و شناسایی ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي اين حوزه، اعضاي كميته فني به همراه مديران اجرایی استاني و شهرستاني و تعدادي از كارشناسان منابع طبيعي از اين حوزه آبخيز بازديد کردند.

معاون فني و رئيس كميته فني اداره كل منابع طبيعي وآبخيزداري استان همدان اهداف اصلي طرح مديريت جامع حوزه آبخيز فارسبان شهرستان نهاوند را تقويت رويكرد مشاركتي مردم با منابع طبيعي، تغيير معيشت بهره برداران و استفاده از توان و دانش بومي محلي براي حفظ و حراست از منابع طبيعي منطقه عنوان كرد.

وی با بیان اینکه مردم مؤثرترين و مهمترين نقش را در حفاظت از جنگل‌ها و مراتع برعهده دارند، مشاركت و همراهي مردم و اهالي آبخيزنشين را در راستای حفظ و توسعه منابع طبيعي مهم و بسيار اساسي برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات