خبرهای داغ:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تویسرکان:

در تصویب قطعنامه تمام حقوق هسته ای ایران به رسمیت شناخته شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه موفقیت کسب شده مدیون راهنمایی های مقام معظم رهبری است، گفت: در تصویب قطعنامه تمام حقوق هسته ای ایران به رسمیت شناخته شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۷۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، محمود واعظی ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه دستاورد مذاکرات هسته ای متعلق به همه مردم ایران است، گفت: باید با همدلی و وحدت ایران را به جایگاه واقعی آن رساند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲ و با بیان اینکه مردم ایران با حماسه آفرینی در این انتخابات شرکت کردند و رهبر معظم انقلاب نیز مردم را حماسه آفرین خطاب نمودند، گفت: در پی این حماسه آفرینی دولت اعتدال شکل گرفت و گامهایی برای تفاهم ملی و دوری از دو دستگی برداشته شد.

واعظی با تاکید بر اینکه پس از برگزاری انتخابات سال ۹۲ آرامش و امنیت در کشور ایجاد شد، گفت: به واسطه اعتدال پیش آمده و با مدیریت رهبر معظم انقلاب بدنبال مرتفع کردن مشکلات کشور در منطقه بودیم.

وی بااشاره به اولویت ها بندی های دولت در رفع مشکلات معیشتی مردم عنوان کرد: در دولت گذشته تحریم های ظالمانه ای بر ملت ایران تحمیل شد که خوشبختانه قدم هایی برای رفع این مشکلات برداشته شده است.

واعظی با بیان اینکه پس از ۲۳ ماه با هدایت های مقام معظم رهبری و حمایت های مردم، ایران هم اکنون به نتیجه رسیده است و تمام خطوط قرمزی که مد نظر مقام معظم رهبری بود نیز رعایت شد، گفت: در یک نبرد نابرابر کشور ایران در مقابل پنج قدرت جهانی ایستاد و تمام تحریم ها برداشته و به دنیا ثابت شد که ملت ایران مردم مقاومی هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه موفقیت کسب شده مدیون راهنمایی های مقام معظم رهبری است، گفت: در تصویب قطعنامه تمام حقوق هسته ای ایران به رسمیت شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات هسته ای ایران ادامه می یابد و سانتریفیوژها همچنان فعال خواهند بود، گفت: آب سنگین اراک باقی می ماند و تمام تحریم های ایران برداشته خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه برخی دنبال دو دستگی هستند تا دستاوردهای کسب شده را بی اهمیت جلوه دهند و معتقدند توافق کسب نشده است، گفت: این توافق تفاهم ملی ایجاد کرده و باید مانع دو دستگی شد و همانطور که رهبری فرموده اند دو دستگی نباید در کشور ایجاد شود و به این توافق باید نگاهی فراجناحی داشت.

واعظی عنوان کرد: دستاورد بدست آمده متعلق به یک فرد، گروه، جریان و یا جناح خاص نیست و متعلق به همه مردم نظام است و موفقیت ایران را در صحبت های نخست وزیر رژیم صهیونیستی می توان درک کرد چراکه وی در سفر به کشورهای عربی از این توافق ابراز ناراحتی کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه این توافق دشمنی دشمنان مارا بیشتر کرده و آنها را به فکر واداشته است، گفت: همین نشان می دهد که توافق برای ایران خوب بوده و حال باید تلاش کنیم و جایگاه خود را در منطقه تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی کشورها که ادبیاتشان در برخورد با ایران توهین آمیز بود به ایران به چشم یک ابرقدرت نگاه می کنند، گفت: باید با همدلی و وحدت ایران را به جایگاه واقعی آن رساند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات