خبرهای داغ:
یک مقام آگاه امنیتی شهرستان همدان خبر داد

ناکامی سارقان باهوشیاری عوامل بسیجی و یگان امداد ناجا در همدان

یک مقام آگاه امنیتی شهرستان همدان از دستگیری سارقان کیف قاپ در شهر همدان خبر داد و گفت: با توجه به حضور به موقع نیروهای بسیجی در محل سرقت، سارقان کیف قاپ ناکام ماند.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۹۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یک مقام آگاه امنیتی اظهار داشت: دیروز یکی از همشهریان همدانی که پس از انجام امور بانکی خود قصد خروج از بانکی در میدان آرامگاه بوعلی همدان را داشت، توسط سارقان موتورسوار مورد سرقت واقع شد.

وی گفت: سارقان کیف قاپ پس از اقدام به سرقت کیف دستی این فرد که حاوی 65 میلیون ریال وجه نقد بود، به وسیله موتور سیکلت از محل سرقت متواری شدند که با هوشیاری یکی از بسیجیان سپاه ناحیه همدان در سرقت خود ناکام ماندند.

وی گفت: سارقان پس از انجام سرقت توسط این بسیجی تعقیب و در میدان امام خمینی(ره) با همکاری عوامل یگان امداد ناجا دستگیر شدند.

این مقام آگاه امنیتی افزود: سارقان با این سرقت ناکام ضمن رها کردن موتورسیکلت خود سعی در متواری شدن داشتند که با حضور به موقع پلیس و عوامل امنیتی سپاه دستگیر و جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

وی از همه شهروندان عزیز درخواست کرد: با رعايت هشدارهای امنیتی و پلیسی مواظب کيف‌قاپ‌ هايي كه معمولاً افرادي چابک با موتورسيکلت‌هاي تيز‌رو و يک نفر ترک‌نشين هستند باشند و مراتب را هر چه سريع‌تر به ماموران انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات