خبرهای داغ:
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا:

کارآمدسازی بسیج و سپاه از ضروریات شناخت جریانات سیاسی است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به ضرورت شناخت جریانات سیاسی گفت: تشخیص دوست از دشمن و تعیین نوع مواجهه و موضع‌گیری مناسب در برخورد با جریانات سیاسی، ظرفیت سازی و کارآمدسازی بسیج و سپاه و غیره از جمله ضروریات شناخت جریانات سیاسی است.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۷۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در افتتاحیه دوره‌های طرح ولایت اظهار داشت: امروزه برخی به دنبال شبهه پراکنی در مسیر دینداری در فضای مجازی هستند و کسی که آگاهی نسبت به این مهم داشته باشد می‌تواند آنها را شناسایی و پاسخگوی شبهات باشد.

وی با بیان اینکه بهار معنویت در دوره جوانی رخ می‌دهد، افزود: شناخت جریان سیاسی و فرهنگی بدون شناخت تاریخ معاصر ایران میسر نیست و تا جریان روشنفکری را نشناسیم متوجه نمی‌شویم که روزنامه‌های اصلاح طلب از جمله آرمان چه چیزی را بیان می‌کند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: برخی به دنبال فضای رقابت سیاسی بدون داشتن هدفی هستند که باعث اشتباه در تصمیم گیری می‌شود که شناخت عرصه، محیط قبل از هر فعالیت، شناخت رقیب هدف خود و هدف جریان مقابل ضروری است.

وی بیان کرد: پرشورترین، مناسب ترین و فعال ترین دوره دانشجویی فضای معنوی و دینداری است که برخی به تصور غلط دوره جوانی را بی بند و باری و دوره پیری را دوران عبادت دانستند.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: نگاه امام و مقام معظم رهبری حمایتی و چتر پدری بر سر همه جناح‌های سیاسی به جز جناح‌هایی که مخالف اسلام هستند،است.

وی به ضرورت شناخت جریانات سیاسی اشاره کرد و گفت: تشخیص دوست از دشمن، خودی از غیر خودی بر اساس آموزه‌های تولی و تبری دینی، تعیین نوع مواجهه و موضع‌گیری مناسب در برخورد با جریانات سیاسی، ظرفیت سازی و کارآمد سازی بسیج و سپاه و غیره از جمله ضروریات شناخت جریانات سیاسی است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان همدان با بیان اینکه جریانات سیاسی به سه دسته غیرمذهبی، چندمذهبی و مذهبی تقسیم می‌شود، عنوان کرد: در جریان مذهبی معتقد به حضور دین در همه عرصه‌های مذهبی و سیاسی هستند در حالی که در جریان چند مذهبی نه تنها دین را قبول ندارند بلکه معتقد به مبارزه با دین هستند که به آنها لائیک می‌گویند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات