جوانان کشتی گیر فرنگی آملی در اردوی تیم ملی

رئیس هیئت کشتی آمل گفت: دور جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران که خود را برای مسابقات جهانی آماده می‌کند به‌تازگی با حضور دو فرنگی‌کار آملی در تهران آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۵۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، قدرت‌الله نهاوندیان با اشاره به اینکه دور جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران که خود را برای مسابقات جهانی آماده می‌کند به‌تازگی با حضور ملی‌پوشان در تهران آغاز شد، اظهار کرد: در این اردوها دو کشتی‌گیر فرنگی‌کار و یک مربی سازنده آملی حضور دارند.

 

نهاوندیان تصریح کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان از 26 تیر ماه امسال در سالن شماره دو فدراسیون کشتی در تهران آغاز و تا پنجم مرداد ادامه دارد.

 

رئیس هیئت کشتی آمل بیان کرد: در وزن 66 کیلوگرم علی ارسلان و در وزن 96 کیلوگرم امیر حسین حسینی به‌همراه دیگر ملی‌پوشان به تمرین مشغول هستند که سرمربی تیم را رضا سیم‌خواه برعهده دارد.

 

این مسئول یادآور شد: حسن حسین‌زاده مربی سازنده آملی هم به عنوان مربی مازندرانی در کادر فنی تیم ملی جوانان مشغول فعالیت است.

 

نهاوندیان رشته ورزشی کشتی را رشته‌ای پهلوانی و قهرمانی دانست که در شهرستان آمل در هر دوره از زمان با استقبال پرشور ورزشکاران و خانواده روبرو است، تصریح کرد: در آخرین رویداد ورزشی این دو کشتی‌گیر در رقابت‌های آسیایی کشتی جوانان به دو نشان طلا دست پیدا کردند که تنها مردان طلایی کشورمان بودند.

 

وی اظهار کرد: امیرحسین حسینی و علی ارسلان در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان آسیا به همراه حسن حسین‌زاده مربی سازنده تیم ملی در اوزان 96 کیلوگرم و وزن 66 کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود مدال طلای تیم ملی کشتی ایران را در میانمار به گردن آویزند.

 

نهاوندیان با اعلام اینکه مسابقات کشتی جوانان قهرمانی آسیا از 18 تیر ماه به مدت چهار روز در شهر نایپیداو کشور میانمار برگزار شد، گفت: ایران اسلامی پس از کشورهای قزاقستان و هند با دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز با کسب 58 امتیاز در رده سوم آسیا قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها