معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح:

هدایت رهبری، ایستادگی ملت و اقتدار نیروهای نظامی نتیجه دیپلماسی موفق کشور

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: دیپلماسی موفق کشور نتیجه هدایت رهبر انقلاب،ایستادگی ، روحیه استکبار ستیزی ملت و اقتدار نیروهای نظامی کشور است.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۴۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹



 


 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام عباس‌علی فراتی در مراسم معارفه دادستان نظامی مازندران در اداره‌کل دادگستری استان اظهار کرد: اقدامات بسیاری خوبی در سطوح مختلف نظامی و قضایی کشور در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) الگوی بسیاری مناسبی در حوزه قضایی است، افزود: این امام همام جلوه‌های مناسب قضایی را به یادگار گذاشتند که میتواند مورد توجه قضات قرار گیرد.

 

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: یکی از جلوه‌های مهم قضایی حضرت علی(ع) صبر در برابر کسانی بود که حکومت را از ایشان غصب کرده بودند.

 

وی در ادامه به اقدامات انجام شده برای مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: اگر متولیان دیپلماسی توانستند بعد از مدت دو سال در این مذاکرات به اذعان بسیاری از کارشناسان به نتیجه دسترسی پیدا کنند، به واسطه قدرت نظامی کشور و اقداماتی است که در گذشته و حال برای اقتدار این نیروها در کشور انجام شد.

 

فراتی با بیان اینکه قدرت و اقتدار کشور را مدیون رهبر انقلاب اسلامی و جان‌فشانی نیروهای مسلح و بسیج هستیم، افزود: نه تنها اقتدار بلکه امنیت فعلی کشور را هم مدیون رهبری، نیروهای نظامی و انتظامی و پیگیری فرزندان اطلاعاتی کشور هستیم.

 

وی به اقدامات انجام شده نیروی انتظامی برای مبارزه با مفاسد اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 3 هزار نفر از فرزندان رشید این مرز و بوم در راه مبارزه با مفاسد و نیز مبارزه با قاچاقچیان به شهادت رسیدند.

 

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اعلام اینکه کشور ما امروز آماج تهدیداتی ناعادلانه از سوی مجامع بین‌المللی است، افزود: اعدام فردی که بیش از چندین تن مواد مخدر وارد کشور می‌کند و باعث ناامنی در کشور می‌شود مورد انتقاد داعیه‌داران دفاع از حقوق بشر قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها