خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مهاباد:

بازنشستگان راویان راستین دوران مقاومت و ایثارگری شهدا و رزمندگان اسلام هستند

فرمانده قرارگاه عملیاتی امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد گفت: بازنشستگان امروز، رزمندگان دیروز و همسنگر شهدا بودند و می توانند راویان راستین دوران مقاومت و ایثارگری شهدا و رزمندگان اسلام باشند.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۴۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار دلاور رنجبرزاده در آیین قدردانی از بازنشستگان سپاه مهاباد افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در مناطق مختلف کشور رشادت ها و فداکاری های زیادی از خود نشان دادند.

وی اضافه کرد: در سایه این فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان بود که کشورمان توانست در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی با سرافرازی به پیروزی دست پیدا کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد گفت: خانواده و فرزندان بازنشستگان نیز در این دوران سخت، یار و یاور رزمندگان بودند و در این راه سختی ها و مشقات زیادی را متحمل شدند.

سردار رنجبرزاده افزود: استکبار جهانی در جنگ سخت نتوانست رزمندگان اسلام را شکست دهد به همین خاطر در جنگ نرم و جنگ فرهنگی با استفاده از شیوه های نوین می خواهد که باورها و اعتقادات جوانان ما را مورد هدف قرار دهد.

وی اضافه کرد: پیشکسوتان می توانند با بازگو کردن روایت های دوران دفاع مقدس و بیان باورها و وصیت نامه شهدا، جوانان امروزی را برای مقابله با تهدید جنگ نرم دشمنان آماده کنند.

وی اظهار کرد: بازنشستگان سپاه بخشی بسیار مهم و جدا نشدنی بدنه اصلی سپاه پاسداران بوده و رهنمودها و ارشادهای آنها می تواند رمز موفق و سربلندی رزمندگان و فرماندهان این نیروی مقدس باشد.

در ادامه این آیین که با همکاری کانون بازنشستگان سپاه آذربایجان غربی برگزار شد، توصیه های بهداشتی سلامت برای بازنشستگان بازگو شد و به سوالات آنها در این زمینه پاسخ های لازم ارائه شد.

شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

ارسال نظرات