مدیرکل دفتر ‌اجتماعی استانداری یزد:

جاذبه‌های گردشگری یزد در جشنواره «فرهنگ یزد» معرفی شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد با اشاره به جاذبه‌های گردشگری استان یزد، گفت: این جاذبه‌ها باید در جشنواره فرهنگ یزد معرفی شود.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۰۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از تسنیم، مجید جوادیانزاده ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان در مورد برگزاری جشنواره فرهنگی استان یزد اظهار داشت: این جشنواره دارای ‌دو بخش نمایشگاهی و رویدادها با هدف معرفی ظرفیت‌های استان یزد در تهران و جذب سرمایه‌گذران غیر بومی، قابل تدوین و برنامه‌ریزی است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: توجه ویژه به مباحث فرهنگی، هنری، صنعتی و گردشگری استان یزد از جمله مهمترین ویژگی‌های این جشنواره است.

جوادیان‌زاده افزود: معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و گردشگری یزد در جهت توسعه استان، معرفی و بازشناسی تاریخ، فرهنگ، هنر و صنعت استان به کشور به‌منظور جذب مشارکت بیشتر سرمایه‌گذاران به یزد از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی در مورد روش اجرا و محتوای جشنواره فرهنگی استان یزد تصریح کرد: این جشنواره با مشارکت بخش خصوصی، دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردم نهاد استان یزد در تهران برگزار می‌شود.

جوادیان زاده تشکیل شورای راهبردی جشنواره و تشکیل ‌میته های فرهنگی هنری با مسئولیت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، مذهبی و معارف با مسئولیت سازمان تبلیغات، کمیته شهدا و ایثارگران با مسئولیت بنیاد شهید، مفاخر و نام‌آوران با مسئولیت بنیاد ملی نخبگان، ارتباطات و تبلیغات با مسئولیت شهرداری و صداو سیما، علم و فناوری با مسئولیت دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری یزد، ورزش و جوانان با مسئولیت اداره‌کل ورزش وجوانان یزد، غذا و دارو با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی و جهاد کشاورزی، ادبیات و رسانه با مسئولیت تشکل‌های شعر و ادب ارشاد، گردشگری و صنایع دستی با مسئولیت میراث فرهنگی یزد، صنایع دستی با مسئولیت حوزه هنری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری با مسئولیت دفتر سرمایه‌گذاری استانداری و کمیته زیست‌محیطی با مسئولیت منابع طبیعی و محیط زیست را از جمله اقدامات حائز اهیمت در جهت برگزاری بهتر و موثرتر جشنواره فرهنگی استان یزد در تهران عنوان کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به وجود زیرساخت‌های مناسب برای اجرای سمینارهای تخصصی و 265 غرفه در سالن نمایشگاهی، برج میلاد تهران را به عنوان یکی از محل‌های پیشنهادای برای برگزاری جشنواره فرهنگی یزد عنوان کرد.

جوادیان با اشاره به ضرورت تبلیغات در راستای معرفی استان یزد افزود: در این جشنواره به مباحث مربوط به صنعت و معدن، گردشگری و هنر استان یزد به صورت ویژه توجه شده است.  

ارسال نظرات