خبرهای داغ:
نیک‌روش خبر داد

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی با شعار "ایرانی باید کالای خوب ایرانی بخرد" در همدان

مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در همدان گفت: این نمایشگاه با شعار "ایرانی باید کالای خوب ایرانی بخرد" در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۴۱۶۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نیک روش اظهار داشت: در این نمایشگاه تخصصی بیش از 65 واحد لوازم خانگی با برندهای داخلی و خارجی در این نمایشگاه پنج روزه حضور دارند.

وی گفت: حدود 80 درصد از برندهای شرکت کننده در این نمایشگاه های ایرانی هستند و کالاهای تولید داخل را به همشهریان عزیز ارائه می کنند.

مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری و ششمین نمایشگاه وسایل آشپزخانه اظهار کرد: برندها وتولید كنندگان ایرانی حاضر در نمایشگاه با رعایت استانداردهای لازم و بالا بردن كیفیت محصولات خود، كالاهای مورد نیاز مردم را با تنوع در طرح و رنگ های مختلف در نمایشگاه عرضه می کنند.

وی با بیان اینکه همهمحصولات ارایه شده در این نمایشگاه با تنوع بسیار خوب، كیفیت بالا و به روز است، گفت:شعار ما در این نمایشگاه ایناست که "ایرانی باید کالای خوب ایرانی بخرد" زیرا این کار باعث رونق اقتصاد داخلی و اشتغالزایی جوانان کشور خواهد شد.

وی اظهار کرد:در این نمایشگاه چندین غرفه از ضروریات لوازم خانگی از جمله مبلمان، فرش، لوازم و تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه در معرض فروش بازدیدکنندگان قرار گرفته و زوج های جوان همدانی و خانواده‌ها می‌توانند کالاهای مورد نیاز را با تخفیفات ویژه و بصورت فروش اقساطی تهیه کنند.

مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی افزود:این نمایشگاه تا دوم مردادماه در محل دائمي شرکت نمايشگاه بين المللي استان همدانادامه دارد و از ساعت 16 الی 22 پذیرای همشهریان عزیز می باشد.

وی، مردم را به حضور در این نمایشگاه دعوت کرد و گفت: در این نمایشگاه همشهریان عزیز می توانند تمام کالاهای مورد نظر خود را یکجا مشاهده کنند و انتخاب راحتی در خرید داشته باشند.

نیک روش اظهار کرد: واحدهای تولیدی حاضر در این نمایشگاهاز استانهای تهران، اصفهان، قم، خراسان رضوی، همدان و چندین نمایندگی مجاز شركتهای معتبر خارجی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات