نشست خبری جانشین سپاه آمل با اصحاب رسانه

نشست خبری رمضان رنجبر جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل با اصحاب رسانه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۴۳۵۲۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

 



خبرگزاری بسیج مازندران، سروان رمضان رنجبر در این نشست مطبوعاتی از برگزاری چهارمین جشنواره پارك پاك از 15 تیر ماه با حمایت تمام دستگاه اجرایی شهرستان با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی در تفرجگاه ها، مقابله با تهدیدات قومی محلی خبر  داد. در این جشنواره همچنین مسابقات فرهنگی ورزشی هنری رباتیك و همچنین نماز جماعت ایستگاه نشاط برگزار می گردد.                 

جانشین سپاه ناحیه آمل با بیان این كه دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی ایران در كارزار جنگ نرم به دنبال تصرف مرز و فكرها هستند می خواهند حجاب اسلامی را كه سرمایه مسلمان ایرانی است و موهبت انقلاب اسلامی به ملت ایران است به دست فراموشی سپرده شود. به همین مناسبت در هفته عفاف و حجاب كه امسال به عنوان مظهر غرور و اقتدار ملی نام گرفته است برنامه های مختلفی از سوی جامعه بسیج زنان و حوزه خواهران انجام می شود.

وی ادامه داد : فعالیتهای اقتصاد مقاومتی كه در تقابل با جنگ اقتصادی دشمن بنا شده است در دست پیگیری است كه هدف آن افزایش تولید وامنیت غذایی برای شهرستان میباشد وتاكنون مبلغ 5/1 میایارد تومان برای آن اختصاص داده شده است .

 همچنین جانشین سپاه ناحیه آمل ازآغاز اردوهای دانش آموزی از 12 تیرماه خبر داد كه شامل اردوهای 10روزه و7روزه میشود.

سروان رنجبر همچنین به فعالیتهای فرهنگی تاثیر گذار در مناطق آلوده شهرستان اشاره كرد وگفت: این فعالیتها شامل كلاسهای فنی حرفه ای ، اهدای سبد كالا به خانوادههای نیازمند، ساخت پایگاه بسیج، دیوار نویسی وشعار نویسی و ... میباشد.

  

ارسال نظرات
پر بیننده ها