امام جمعه بهاباد در خبطه نماز عید فطر+تصویر

اتحاد مسلمانان سبب نابودی آل‌سعود می‌شود

امام جمعه بهاباد با تاکید بر اینکه مسلمانان یک صدا به حمایت از مردم مظلوم یمن بپاخیزند، گفت: اتحاد مسلمانان سبب نابودی آل‌سعود می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۹۵۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های نماز عید فطر بهاباد با تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان، وحدت و اتحاد داخلی و عزت انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا دانست و اظهار داشت: مسلمانان با حفظ وحدت یقینا به پیروزی نهایی می‌رسند .

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه وحدت مسلمانان اصل بسیار مهمی است، افزود: مسلمانان جهان بایستی با وحدت و اتحادشان دست ابر قدرت‌ها را کوتاه کنند.

وی با محکوم نمودن تجاوز نظامی عربستان به یمن، اتحاد مسلمانان را عامل نابودی رژیم آل‌سعود دانست و گفت: امروز تنها عامل ظلم به مسلمانان بی‌گناه یمن آل‌سعود است که فرامین روحانیون وهابی را اجرا می‌نمایند .

دهقانی در خطبه دوم نماز تاکید کرد: انشالله با استفاده از معنویات ماه مبارک رمضان بتوانیم با همکاری مردم ولایت‌مدار شهرستان گا‌م‌های موثری در تحقق جامعه اسلامی برداریم.

به گزارش خبرگزاری بسیج پایگاه‌های سیار کمیته امداد امام خمینی(ره) بهاباد در محل‌های برپایی نماز عید فطر برای دریافت زکات فطره مردم برپا شده بود تا نمازگزاران زکات فطره خود را داخل صندوق‌های این نهاد کنند.

پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی شهرستان بهاباد با در نظر گرفتن محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مصلای غدیر بهاباد به عبور و مرور مردم برای شرکت در نماز عید فطر نظم خاصی بخشیده بود.

 

ارسال نظرات