خبرهای داغ:
امام‌جمعه ملایر؛

مراقب باشیم با اعمال خود آثار ‌یک ماه عبادت را از بین نبریم

امام جمعه ملایر گفت: مؤمنان که یک ماه باتحمل سختی‌های فراوان روزه‌داری و عبادت کرده‌اند، بسیار مراقب باشند که با اعمالی نظیر معاملات حرام و غذاهای حرام آثار این‌یک ماه عبادت را از بین نبرند.
کد خبر: ۸۵۴۲۹۲۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، آیت‌الله سیدرضا فاضلیان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلی شهر ملایر با تبریک روز عید سعید فطر اظهار داشت: خداوند در روز عید فطر به ملائکه خود امر می‌کند که به زمین بروند و پاداش بندگان را در این روز آمرزش گناهان قرار بدهند.

وی افزود: خدا در این روز به‌جز چهار گروه شراب‌خواران، عاق والدین، قطع کننده رحم و افرادی که از مؤمنان کینه به دل دارند، گناهان بندگان را می‌بخشد.

امام‌جمعه ملایر گفت: نماز عید سعید فطر در زمان ظهور امام زمان(عج) واجب شده و همانند نماز جمعه باید خوانده شود و در زمان غیبت بر خواندن نماز عید فطر تأکید شده است.

وی گفت: مؤمنان در این ماه باتحمل سختی‌های فراوان یک ماه روزه‌داری و عبادت کرده‌اند و باید بسیار مراقب باشند که با اعمالی نظیر معاملات حرام و غذاهای حرام آثار این‌یک ماه عبادت را از بین نبرند.

فاضلیان با اشاره به حکمت خواندن سوره‌های شمس و اعلی در نماز عید فطر عنوان کرد: حکمت خواندن سوره شمس در نماز عید فطر مقابله با هوای نفس و پیروزی بر هوای نفس است و حکمت خواندن سوره اعلی گفت ذکر خداوند و پرداخت زکات است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات