خبرهای داغ:
با محوریت حفظ خاطرات عملیات مرصاد و دفاع مقدس؛

مراسم «روز تویسرکان» برای نخستین بار برگزار می‌شود

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری 5 مرداد بنام روز تویسرکان گفت: روز تویسرکان برای اولین بار با محوریت حفظ خاطرات عملیات مرصاد و دفاع مقدس در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۷۲۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدمهدی مفتح در شورای فرهنگ عمومی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه 5مرداد سالروز عملیات مرصاد است، گفت: با توجه به اینکه محور عملیات غرورآفرین مرصاد بچه‌های تویسرکان بوده‌اند، از بین همه مناسبت‌ها این روز به نام روز تویسرکان انتخاب شده‌ است.

وی با تأکید بر اینکه پیوند این روز با دفاع مقدس مهمترین انگیزه بوده است، اظهار کرد: روز تویسرکان برای اولین بار در این شهرستان برگزار می‌شود که حفظ خاطرات عملیات مرصاد و استمرار دفاع مقدس از مهمترین محورهای این گرامیداشت است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به حضور گسترده مردم و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در این مراسم اشاره و تصریح کرد: این روز فرصتی مغتنم و مناسب برای بیان عملکرد ادارات این شهرستان است.

وی خواستار حضور خانواده‌های بزرگ شهدای شهرستان و استان در عملیات مرصاد در این مراسم شد و افزود: مراسم تقدیر از این عزیزان نیز در مراسم صورت پذیرد.

امام جمعه تویسرکان نیز با اشاره به نام‌گذاری ۵ مرداد به نام روز تویسرکان، گفت: مراسم گرامیداشت روز تویسرکان در ۵ مرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی اظهار داشت: همه ادارات و ارگان‌ها باید تمام توان خود را بکار بگیرند تا این روز، روز وفاق و همدلی در شهر باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید برنامه‌ریزی‌ها به سمتی باشد که در این روز توجه مسئولین استان را به شهرستان جلب نماییم، گفت: امید است با پیگیری‌هایی که از طرف نماینده در حال انجام است این روز به صورت رسمی به نام تویسرکان ثبت و در تقویم‌ها چاپ شود.

امام جمعه شهرستان تویسرکان با اشاره به این مهم که این روز، روز نماز جمعه نیز است، بیان کرد: تویسرکان قدمت دیرینه‌ای که به بیش از 150سال می‌رسد در بحث برپایی نماز جمعه دارد که این امر می‌تواند همخوانی مناسبی برای نام‌گذاری این روز در شهرستان باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات