خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

سرویس وتجهیز روشنایی معابر واماکن گردشگری برای عیدفطر درهمدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به آماده‌باش نیروها برای تعطیلات عید سعید فطر گفت: تاکنون تمام معابر درون شهری و مبادی ورودی شهرها و مسیرهای منتهی به اماکن گردشگری مورد بازدید قرار گرفته و سرویس شده است.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۱۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاجی‌رضا تیموری اظهار داشت: در راستای رفاه حال مردم و تکریم گردشگران، شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برنامه‌های ویژه‌ای را برای تعطیلات عید فطر در دستور کار دارد.

وی با اشاره به آمادگی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای تعطیلات عید فطر افزود: عوامل بهره‌برداری شرکت در قالب برنامه مدون نسبت به بازدید و تعمیرات پیشگیرانه تمام تأسیسات و بررسی و رفع مشکلات احتمالی اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد:برنامه ریزی شده تا با اقدامات و تعمیرات پیشگیرانه و تعمیرات دوره‌ای به حداکثر پایداری تأسیسات دست یابیم.

وی گفت: برای ایام تعطیلات عید فطر و موارد مشابه آن نیز که پیش‌بینی حضور مسافران در استان را خواهیم داشت تمهیدات خاصی از قبیل آماده‌باش نیروهای عملیات و اتفاقات و کارشناسان و تکنسین‌‌های فنی مرتبط با شبکه در طی 24 ساعت شبانه روز اندیشیده شده تا اگر علی‌رغم دست‌یابی به حداکثر پایداری در شبکه اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای باعث خاموشی در قسمتی از استان شود در اسرع وقت با تجهیزات و امکانات به محل مراجعه و اقدامات اصلاحی لازم را به انجام برسانند.

تیموری یادآور شد: تمام مسیرهای منتهی به گردشگاه‌ها و اماکن تاریخی و محل‌های مورد بازدید مسافرین و گردشگران در حال بررسی بوده و نقص های احتمالی شبکه روشنایی معابر برطرف خواهد شد.

وی بیان داشت: روشنایی محل‌های اسکان مسافران به ویژه در مکان‌های مشخص شده برای برپایی چادرهای اقامت شبانه بازدید می‌شود و در این راستا اگر مکان‌‌های خاص دیگری توسط مسئولین شهر یا استان به عنوان محل اسکان معرفی شود شرکت توزیع نیروی برق استان همدان آمادگی بررسی و تأمین برق آن را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اضافه کرد: برنامه‌ها به منظور دستیابی به برق پایدار و مطمئن در تمام ایام سال استمرار داشته و برای تعطیلات عید فطر پس از ایام سوگواری امیرالمومنین حضرت علی(ع) با شتاب بیشتر و در قالب برنامه خاص صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: تاکنون تمام معابر درون شهری و مبادی ورودی شهرها و مسیرهای منتهی به اماکن گردشگری مورد بازدید قرار گرفته و سرویس شده است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات