خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

تامین امنیت، رفاه و آسایش مردم از اهداف همیشگی نظام اسلامی است

فرمانده سپاه بوکان گفت: تعالی و پیشرفت کشور در سایه ی اسلام و تامین امنیت ، رفاه و آسایش مردم از اهداف همیشگی نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۹۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نشست ماهانه هیئت عاشقان ولایت به همت معاونت تربیت و آموزش سپاه بوکان با حضور جمع کثیری از بسیجیان در محل مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار گردید.

فرمانده سپاه بوکان با اشاره به ظلم های استکبار جهانی به کشور عزیزمان با اعمال تحریم های غیرقانونی ، صدور قطعنامه های مکرر، و ترور دانشمندان هسته ای گفت: مستکبران که نمی توانستند پیشرفت ملت ها را ببینند در صدد بهانه جویی و سنگ اندازی برآمدند و اقدامات ظالمانه ای را علیه ملت ایران اسلامی تدارک دیدند تا راه پیشرفت ما را ببندند.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری تصریح کرد: رهبر هوشیار و فرزانه انقلاب اسلامی با اعلام مواضع مقتدرانه با نرمش قهرمانانه برای اتمام حجت به دشمنان و بی اثر کردن بهانه های آنها در افکار عمومی جهان، مسیر مذاکره را گشودند اما 12 سال مذاکره و گفتگو و بازگذاشتن درب مراکز هسته ای به روی انواع نظارت ها و کنترل ها و دادن انواع امتیازات تاکنون ثابت کرده است که دشمن بدنبال حل مساله نیست و اهداف دیگری در سر می پروراند.

وی تاکید کرد: عهد شکنی های آمریکا در طول مذاکرات هسته ای و همچنین خلف وعده های آنان ثابت می کند همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند (( آمریکا غیر قابل اعتماد است .))

فرمانده سپاه بوکان در ادامه به کیفی سازی حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: سرگروههای صالحین و فرماندهان پایگاهها باید به طور مستمر و جدی در امر صالحین ورود کنند و با شناسایی ظرفیتهای حیطه خود حلقه ها را به بهترین نحو ممکن اداره کنند.

سرهنگ مظاهری با عنوان اینکهتامین امنیت ، رفاه و آسایش مردم از اهداف همیشگی نظام اسلامی است افزود:

ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی که در برخی کشورهای اسلامی به آن دامن زده می‌شود از توطئه های استکبار جهانی است لذا مسلمانان باید برای خنثی کردن این ترفندهای دشمنان اسلام هوشیار باشند.

ارسال نظرات