خبرهای داغ:

راهپیمایی تاکتیکی شبانه حوزه شهيد اميني سپاه خوي برگزار شد

در راستاي حفظ و انسجام نيروهالي بسيجي پايگاه شهيد رضالو حوزه شهيد اميني سپاه خوي راهپیمایی تاکتیکی شبانه در روستاي چاوشقلي اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۳۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزار ي بسيج آذربايجان غربي؛ فرمانده حوزه شهيد اميني در حاشيه اين برنامه خاطر نشان كرد: بسيجيان با لبيك به ولي زمانشان در هر زمان با حفظ انسجام خويش قدرت خويش را به نمايش مي گذارند.

سرگرد پاسدار رضا قوجازاده اظهار داشت: بسيج اين لشكر مخلص خدا بارها نشان داده است كه فريب ترفندهاي دشمنان را نخورده و نخواهند خورد و فقط چشم به بيانات ولي امر مسلمين دوخته اند و با هر اشاره ايشان حركت خواهند نمود.

وي ادامه داد: برنامه هاي راهپيمايي تاكتيكي در راستاي سازماندهي و انسجام نيروهاست تا با آموزش هاي تئوري و عملي هميشه آماده باشند و در صورت نياز به دفاع از آيين و ميهن خويش برخيزند.

گفتني است كه در اين برنامه پس از سازماندهي نيروها در دسته ها و گروهان ها کلاسهای تئوری شامل امداد ونجات،پدافند غیرعامل و مسیریابی در شب اجرا گردید، و پس از صرف افطار و نماز جماعت، بسيجيان با تشکیل صفوف منظم مسیر 5 کیلومتري را اجرای کلاسهای عملی ( مسیر یابی شبانه، رزم شبانه ) و ایجاد انفجارات و تیراندازی راهپيمايي نمودند.

ارسال نظرات