خبرهای داغ:
مسئول بسيج حامعه زنان سپاه خوي:

همدلي و همزباني دولت و ملت ايستادگي در برابر تهاجم فرهنگي است

خواهر رقيه رزمجو گفت: ترويج فرهنگ اصيل اسلامي ايراني در جامعه نيازمند تحقق همدلي و همزباني دولت و ملت تحت هر شرايطي است.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۳۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي در گفتگوي خبري اظهار داشت: وجود وسایل ارتباط جمعی، اینترنت، تلفن همراه و ماهواره، عرصه را براي ترويج فرهنگ اصيل اسلامي ايراني سخت نموده است لذا مسئولين امر بايد با مخاطب شناسي تلاش وافري داشته باشند تا بتوانند اثرات منفی این گونه وسایل در جامعه به ویژه در بین قشر جوان و نوجوان، را خنثی سازند.

رقيه رزمجو اذعان داشت: دشمنان با استفاده از شبكه هاي اجتماعي و ارتباطات فرهنگ غرب را كه در تضاد با فرهنگ اسلام است گشترش دادند و از اين طريق حجاب را نوعي محدوديت جلوه دادند و همچنين با شناخت چهره زشت از حجاب جوانان را نسبت به حجاب بدبين مي كنند.

وي ادامه داد: بارها ديده ايم كه در جوامع غرب از ورود محجبه ها در اماكن عمومي و دانشگاه ها جلوگيري مي كنند و در اين زمينه هركس بر حجابش پافشااري نموده مورد ضرب و شتم و يا همانند خواهر مروه شرويني به شهادت رسيده اند.

رزمجو خاطر نشان كرد: در طول تاريخ ايران ما نيز شاهديم كه خواهران در طول 8سال دفاع مقدس حجاب بر تر داشتند و اصلا مانع آزادي اين افراد نمي شد و بارها با مصاحبه از محجبه ها متوجه شديم كه گويند حجاب باعث شده با آرامش در صحنه ها حاضر شويم.

وي گفت : مسئولين ما بايد با برگزار ي نشست ها و همايش ها و مشاوره هاي چهره به چهره و بيان روايات و نكات تفسيري آيات حجاب جوانان را به سمت و سوي اسلام ناب محمدي(س) و حجاب فاطمي سوق دهند.

ارسال نظرات