خبرهای داغ:
مدیر اجرایی کانون اسلامی خواهران مؤسسه شهید مدنی همدان:

مهمترین رکن استحکام و پایداری خانواده ها زنان هستند

مدیر اجرایی کانون اسلامی خواهران مؤسسه شهید مدنی با بیان اینکه مهمترین رکن استحکام و پایداری خانواده ها زنان هستند، گفت: فعالیت‌های کانون خواهران در راستای توانمندسازی خانواده براساس مبانی اسلام است.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۹۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نرگس اسکندریان با بیان اینکه زن را به عنوان موجودی که می تواند مایه‌ای برای صلاح جامعه باشد و موجب پرورش انسانهای والا بشود، اظهار داشت: زنان با بهره‌گیری از انرژی روانی خوب خود می‌توانند سایر اعضای خانواده را نیز احیا کنند و آنان ستون اصلی خانواده هستند بنا براین باید بستر مناسبی برای فعالیت‌های بانوان در جامعه اسلامی فراهم شود.

وی افزود: این کانون از سال 58 به دستور شهید آیت‌الله مدنی با هدف سامان بخشیدن به فعالیت‌های خلاقانه، ‌فرهنگی،‌ هنری بانوان و با هدف گسترش و تعمیق فرهنگ اسلامی و ارتقای شان و منزلت بانوان دایر شدو از سال 92 با افتتاح ساختمان مشخص این کانون به صورت منسجم تر و سامان یافته تر به فعالیت های خود ادامه داد .

مدیر اجرایی کانون اسلامی خواهران مؤسسه شهید مدنی با اشاره خانواده کوچکترین نهاد اجتماعی است و مهمترین رکن استحکام و پایداری خانواده ها زنان هستند و در کانون گرم خانواده هیچ چیز جای محبت مادر را پر نخواهد کرد و این جاست که تاثیر نقش مادر در کانون خانواده را لمس می کنیم.

ویافزود: فعالیت‌های این کانونبا موضوعات توانمندسازی خانواده براساس مبانی اسلامو ‌راه‌های ایجاد اعتماد بین اعضای خانواده و ... برنامه ریزی شده است.

اسکندریان همچنین از برگزاری کلاس‌هایی در زمینه مسائل روز از جمله ماهواره‌ و اینترنتدر طی سال خبر داد و افزود: برنامه جزء خوانی، قرائت ادعیه، تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه، بیان آموزه های اخلاقی قرآن کریم و برگزاری کارگاه های سلامت و تغذیه در ماه مبارک رمضان نیز از جمله برنامه های ویژه ای است که در این ایام در کانون اسلامی خواهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: این کانون به طور مداوم در طی سال کلاس ها و کارگاه های تخصصی را ویژه مادران، دختران و همسران در سنین نوجوان،جوان و بزرگ سال برگزار می کند.

مدیر اجرایی کانون اسلامی خواهران مؤسسه شهید مدنی تصریح کرد: از دیگر برنامه های این کانون جهت توانمندسازی بانوان تشکیل اتاق گفت‌وگوی کانون که در زمینه ارتقای ارزش‌های اعتقادی است که به صورت ماهانه با اساتید مجرب برای بزرگسالان و برای نوجوانان هم متناسب با سن آنها برای تابستان تشکیل خواهد شد.

وی ویژگی دیگر فعالیت این کانون را در برگزاری کلاس های مفید ورزشی در سالن های استاندارد بدون آهنگ اعلام کردو افزود: این کانون ویژه بانوان است و برای عموم بانوان خدمات را ارائه می دهد.

اسکندیان در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی تاسیس این کانون اسلامی ایجاد بستری مناسب برای فعالیت بانوان متدین در قالب فعایت های اجتماعی و اخلاقی و تربیتی و معرفتی برای آینده سازان این جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات