خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جامع همدان :

دانشجویان تا آخرین لحظه دست از مبارزه با استکبار برنخواهند داشت

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جامع همدان گفت: دانشجویان که موذن های جامعه هستند به درستی پیام رهبر انقلاب را درک کردند و تا آخرین لحظه دست از مبارزه با استکبار نمی کشند.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۷۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،محمد صادق تمهیدی با اشاره به دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: از طرف تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشور از ولی امر مسلمین جهان به دلیل در اختیار قرار دادن وقتشان و برگزاری این نشست چهار ساعته با دانشجویان به منظور شنیدن سخنان آنها کمال تشکر را دارم.

وی خاطرنشان کرد: در جهان چنین رهبری را نداریم که ساعت ها با جوانان نشست های صمیمی و بدون تشریفات برگزار کند و صحبت های نقادانه و دلسوزانه آنان را بشنود و مانند پدر بزرگی آنان را نصیحت و راهنمایی کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان یادآور شد: ما مفتخریم که در زمانی زندگی می کنیم که زعیم و رهبرمان چنین شخصی است که نظر دانشجویان را مهم و دلسوزانه می داند که حتی چنین جلسه ای با هیچ ارگان و نهادی به این صمیمیت ندارند و از مسئولان نظام می خواهیم که با الگو گرفتن از این امام عزیزمان در دانشگاه ها حضور یافته و با دانشجویان هم صحبت شوند.

تمهیدی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع دانشجویان، گفت: دانشجویان که موذن های جامعه هستند به درستی پیام رهبر انقلاب را درک کردند و تا آخرین لحظه دست از مبارزه با استکبار نمی کشند.

وی ادامه داد: گروهی که بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) دست به تحریف آرمان های امام زدند و امروز بعد از گذشتن 37 سال بعد از انقلاب صحبت‌هایی از قبیل این که می شود سفارت آمریکا را باز کرد، امام با شعار «مرگ بر آمریکا» مخالف بود و... می‌زنند؛ باید بدانند که تشکل های دانشجویی که علمدار این جبهه بزرگ هستند با الگو گرفتن از امام حاضر و آرمان های مکتوب و مستند حضرت روح الله در مقابل این تحریف ها ایستاده است و چه خوب اشاره کردند، مقام معظم رهبری که مبارزه با استکبار و نظام سلطه، براساس مبانی قرآنی، هیچ‌گاه تعطیل‌پذیر نیست و امروز آمریکا کامل‌ترین مصداق استکبار است و اشاره کردند که خودتان را برای ادامه مبارزه با استکبار آماده کنید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تاکید کرد: بزرگترین دشمن مستضعفین جهان آمریکا است و اگر هم توافقی در مذاکرات ایران و 1+5 از صورت بگیرد همان‌گونه که پیامبر اسلام(ص) پس از صلح حدیبیه به مبارزه با کفار و مشرکان نیز ادامه داد ما نیز به مبارزه با آمریکا ادامه خواهیم داد.
تمهیدی با اشاره به تذکر جدی رهبر انقلاب به دو وزیر حاضر در جلسه که فرمودند حرف‌های تشکل‌های دانشجویی انقلابی و اسلامی همان حرف‌ها و مطالبات ماست و افرادی که در دانشگاه‌ها، کارها و مسئولیت‌های کلیدی در دست دارند مطلقاً نباید بر این تشکل‌ها سخت‌گیری و فضای فعالیت آنان را محدود کنندو با وارد دانستن انتقاد یکی دیگر از دانشجویان در خصوص ترویج برخی مسائل مُخلّ پیشرفت‌های علمی در دانشگاه‌ها نظیر برگزاری کنسرت‌های موسیقی، گفتند: این‌گونه کارها به بهانه‌ نشاط‌بخشی به محیط دانشجویی، جزو غلط ترین کارهاست.

وی تصریح کرد: دانشجویان معتقد و انقلابی هر وقت که در سطح دانشگاه ها رویدادهای ضد فرهنگی (شیوع بد حجابی، عادی شدن صحبت کردن دانشجویان نا محرم با هم و ... ) دیدند، اعتراض و انتقاد خود را به مسئولان اعلام کرده اند و با بی تفاوتی مسئولان و برچسب های متعدد خوردن خود ناامید نشده و این عمل انقلابی را ادامه داده اند؛ بنابراین از تمامی مسئولان وزارت علوم و دانشگاه ها در خواست می کنم بیانات مدبرانه و هوشمندانه امام خامنه ای را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات