خبرهای داغ:
بمناسبت روز ملی عفاف و حجاب/ نماينده ولی‌فقیه در سپاه همدان:

اجرای قانون عفاف‌وحجاب اندلسيزه كردن ايران را باشكست مواجه می‌کند

اينكه بگويندما مسئول بهشت وجهنم مردم نيستيم درجامعه اسلامي جايي نداردچراكه جامعه اسلامي برای بقا بايدنسبت به هرگونه آلودگي وهنجارشكني وقبح زدايي حساسيت نشان دهد.
کد خبر: ۸۵۴۰۵۳۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

مسئول نمايندگي ولی‌فقیه در سپاه ناحيه همدان گفت: با اجرای قانون عفاف و حجاب مي‌توان اميدوار شد حيا و عفت رفته از جامعه ما باز خواهد گشت و عرصه براي براندازان نرم،تنگ شده و ناتوي فرهنگي و اندلوسيزه كردن ايران با شكست مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام محمود قرباني در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به روز حجاب و عفاف اظهار داشت: توصيه به حجاب زنان و عفت و پاكدامني مردان از آيات صريح قرآن كريم است که همگان را چه زن و چه مرد را به خويشتن داري و كنترل شهوات و غرايز حيواني خود توصيه مي‌كند.

وی با مثبت ارزيابي كردن طرح حجاب و عفاف تاكيد كرد: بايد تمام دستگاه هاي اجرايي كشور به خصوص بخش‌هايي كه تحت نظر دولت و قوه مجريه است اين طرح را به عرصه اجرا بگذارند.

مسئول نمايندگي ولی‌فقیه در سپاه ناحيه همدان با اشاره به انتشار برخي از حرف و حدیث‌ها در جامعه افزود: اينكه بگويند ما مسئول بهشت و جهنم مردم نيستيم در جامعه اسلامي جايي ندارد چرا كه جامعه اسلامي اگر بخواهد پاك بوده و بقا داشته باشد بايد نسبت به هر گونه آلودگي و هنجارشكني و قبح زدايي حساسيت نشان دهد.

وی اذعان داشت:بسياري از هزينه‌هاي سرسام‌آور و نجومي كه براي نظام جمهوري اسلامي صرف مي‌شود در غالب جنگ نرم، ناتوي فرهنگي و...پياده سازي مي‌شود.

قرباني خطاب به مسئولين در نظام جمهوري اسلامي، به خصوص مسئولين شهرستان گفت: همه ما مسئول هستيم اين حركت‌هاي خزنده و پنهان را كه به سمت ريشه اين نظام و مملكت خيز برداشته‌اند تا بی حیایی و بی غیرتی را در جامعه رواج دهند، رصد كنيم و درصدد جهاد تمام عیار در اين عرصه باشيم.

وي تاكيد كرد: دشمنان مترصد و منتظر كوچكترين سهل انگاري مسئولين هستند تا بتوانند بيشتر در تار و پود حيا و عفت جوانان و زنان مردم اين سرزمين رسوخ كنند وآن را بپوشانند.

مسئول نمايندگي ولی‌فقیه در سپاه ناحيه همدان با اشاره به قانون 300 ماده اي مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، آن را بسيار مثبت ارزيابي كرده و افزود: با اين طرح مي‌توان اميدوار شد حيا و عفت رفته از جامعه ما باز خواهد گشت و عرصه براي براندازان نرم،تنگ خواهد شد و ناتوي فرهنگي و اندلسيزه كردن ايران با شكست مواجه خواهد شد.

وی در پايان با بیان اینکه طرح حجاب و عفاف مي‌تواند بنيان بسياري از خانواده ها را نگه داشته و آنها را از فروپاشي نجات دهد، خاطرنشان کرد: دولت مجري قانون بوده و شايسته است براي اجرا و پياده كردن مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگی كه در حكم مصوبات مجلس شوراي اسلامي است در جامعه اهتمام لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات