پیام روز جهانی قدس سپاه ناحیه بهشهر

روز قدس در سایه ی اتحاد، همدلی و همزبانی بین آحاد مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۷۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

 



خبرگزاری بسیج مازندران، بمناسبت روز جهانی قدس شریف و یادآوری اشغالگری صهیونیزم تا نابودی شر دشمنان اسلام و انسانیت از صحنه روزگار، سپاه ناحیه بهشهر پیامی بدین شرح صادر کرد؛   نامگذاری روز قدس ابتکار فراموش نشدنی حضرت امام (ره) بود.

روز قدس نشان دهنده ی صف بندی حق و باطل، عدل در مقابل ظلم است، روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز امت اسلامی است، روز فریاد رسای مسلمانان علیه حرکت صهیونیسم جهانی است.

امام (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید و فرمودند: روز قدس روز حیات اسلام است و فلسطین را پاره تن اسلام نامید.

حضرت امام (ره) با این فرمایشات به دشمنان اسلام در راس آن استکبار جهانی، آمریکا جنایتکار فهماند که مسئله فلسطین یک تفکر جهانی است فقط در فلسطین خلاصه نمی شود.

بنابر تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حرم امام خمینی (ره) بیان کردند: هر جا مظلوم است از آن حمایت می کنیم و هر جا که ظالم باشد در مقابل آن می ایستیم.

امروز آنهایی که به دروغ دم از انسانیت حقوق بشر میزنند ولی در عمل می بینیم که چگونه مردم مظلوم و بی دفاع کشورهای مسلمان مثل فلسطین، یمن، سوریه و... مظلومانه به شهادت می رسند و حتی به کودکان و زنان رحم نمی کنند آیا این حقوق بشری است که می گویید؟

ما امروز همگام با مردم روزه دار کشورهای مسلمان تجدید میثاق می کنیم با آرمان های حضرت امام (ره) و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین جهان حضرت عظمی امام خامنه ای می بندیم و آرمان های شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس  که 36 سال در راه حفظ انقلاب و ارزش های آن مجاهدت نمودند آمده ایم که فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل  و مرگ بر آل سعود کافر را سر دهیم.

پیام روز قدس به شرح ذیل می باشد: پیام همبستگی، اتحاد و مقاومت است. روز قدس در سایه ی اتحاد، همدلی و همزبانی بین آحاد مسلمانان جهان است. روز قدس پیام پیروی از ولایت فقیه است. روز قدس همان پیامی است که امام (ره) فرمودند: اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود.

به امید نابودی استکبار جهانی و اسراییل در این ماه مبارک.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها