نماینده ولی‌فقیه در استان یزد:

خام‌فروشی از مهمترین معظلات صنایع معدنی در استان یزد است‌

نماینده ولی‌‌فقیه در استان یزد با تاکید بر توجه به پیشرفت صنایع مختلف و راه اندازی صنایع پاک در استان یزد گفت: خام فروشی از مهمترین معضلات صنایع معدنی در استان یزد است.
کد خبر: ۸۵۴۰۲۴۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: آیتالله محمدرضا ناصری شامگاه شنبه در ‌بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در یزد، با بیان اینکه همت بلند سبب پیشرفت و رسیدن به اهداف بزرگ می‌شود، اظهار داشت: کوتاه بودن همت، عدم داشتن راهکار و نداشتن قدرت تصمیم‌گیری، سه مانع مهم پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت عدم وابستگی به دیگران گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران استان باید با تدوین برنامه‌ها منسجم و مستمر نسبت به پویایی بیشتر صنایع و تأمین موارد مورد نیاز در استان یزد اقدام کنند.

وی قاطعیت را مهمترین ویژگی مدیران و مسئولان در نظام اسلامی دانست و افزود: آگاهی و مسئولیت‌پذیری مسئولان صنایع مختلف نظام سبب پیشرفت بیش از پیش در برابر مستکبران می‌شود.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت ارتقای سطح کمی و کیفی معادن در استان یزد، خام‌فروشی را از مهمترین معضلات صنایع معدنی در استان یزد دانست و  ادامه داد: خام‌فروشی بزرگترین ضربه به پتانسیل و ظرفیت‌های صنعتی و معدنی یزد است.

وی خدمت برای اسلام، انقلاب و رشد جامعه اسلامی را از مهمترین وظایف مسئولان، دست‌اندرکاران نظام به ویژه صنعت‌گران و نخبگان جامعه اسلامی دانست و با اشاره به ضرورت پیروی مسئولان از دین و قرآن گفت: تدین و ولایت‌مداری از شاخص‌ترین راهکارهای مقابله با دشمنان دین و مستکبران در جامعه اسلامی است.

 

ارسال نظرات