خبرهای داغ:
در ماه مبارک رمضان؛

برگزاری نشست روشنگری میرآباد به همراه ضیافت افطار

همزمان با ماه مبارک رمضان نشست روشنگری میرآباد به همراه ضیافت افطار و در راستای تاکید فرمانده سپاه سردشت مبنی بر استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان در برگزاری نشست ها ، برگزار گردید .
کد خبر: ۸۵۴۰۱۶۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه شهر میرآباد در این نشست با اشاره به اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری بهترین راهکار مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب و نظام اقتصاد مقاومتی است اظهار داشت: از اول انقلاب تاکنون دشمنان قسم خوردند که ما را از مسیر انقلاب منحرف نمایند اما مردم همیشه در صحنه نقشه های آنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کردند.

ماموستا باروزه بیان داشت: دشمنان انقلاب و نظام پس از اتمام جنگ تمام کشورها را ملزم کردند که ایران را از نظر اقتصادی و تجارت و داد و ستد تحریم کنند و هدف آنها از این اقدام شورش مردم علیه نظام بود ولی باز هم موفق نشدند به اهداف شومشان دست یابند.

وی در ادامه با اشاره به تفاوت جنگ سخت و نرم گفت: در جنگ سخت دشمن آشکار و ملموس و بازه زمانی محدود است، فردی که در این راه کشته می‌شود، مقدس است و مورد احترام قرار می‌گیرد؛ اما در جنگ نرم کسی که جزو تلفات حساب می‌شود فرد مقدسی نیست؛ بلکه ذهن و قلب و روح فرد شکار شده است .

ماموستا باروزه در آخر اظهار داشت: قطعا استفاده از توان و ظرفیت‌های مردم پیشرفت‌های بسیاری را برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

شایان ذکر است در ادامه بروشور اقتصاد مقاومتی و راهکارهای آن تهیه شده از جانب معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه سردشت به همراه برگه های نظر سنجی و سوالات در بین مدعوین پخش گردید.

در پایان این نشست مراسم ضیافت افطاری به همت حوزه مقاومت بسیج میرآباد و در راستای تاکید فرمانده سپاه سردشت مبنی بر استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان در برگزاری نشست ها، برپا گردید.

ارسال نظرات