خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی سپاه بوکان:

10مدرسه شهری و روستایی بوکان در قالب طرح هجرت 3 بهسازی می شوند

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی سپاه بوکان با اشاره به آغاز فعالیت تابستانی دانش آموزان در قالب طرح هجرت 3 گفت:10مدرسه شهری و روستایی بوکان در قالب این طرح مرمت، زیباسازی و بهسازی می شوند.
کد خبر: ۸۵۴۰۱۴۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم افتتاح اردوهای طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی بوکان با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌ های مرتبط و دانش‌آموزان شرکت کننده در واحد مقاومت شرف برگزار شد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی سپاه بوکان در حاشیه این مراسم با اشاره به آغاز فعالیت تابستانی دانش آموزان در قالب طرح هجرت 3 به خبر نگار کانی پرس گفت10:مدرسه شهری و روستایی این شهرستان در قالب این طرح مرمت، زیباسازی و بهسازی می شوند.

سرهنگ پاسدار موسی پیری افزود: این طرح به مدت 2ماه تا 15 شهریورادامه دارد و 600 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه در آن مشارکت دارند.

وی مهمترین اهداف اجرای اروهای طرح هجرت 3 دانش‌آموزای را غنی سازی اوقات فراغت، توانمند سازی و ارتقاء مهارت‌های شغلی و زندگی دانش‌آموزان بیان کرد و گفت: این طرح با رویکرد کمک به غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و تقویت احساس مسئولیت پذیری و افزایش مهارت‌های فنی و کارگروهی با تقویت فعالیت‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

پیری تصریح کرد: برای انجام این ماموریت فرهنگی و عمرانی مبلغ پانصد میلیون ریال از اعتبارهای مالی سپاه و آموزش و پرورش در قالب تعمیر و مرمت وسایل کمک آموزشی، دیوارکشی و رنگ آمیزی مدارس، نقاشی و فضاسازی های متنوع هزینه می شود.

ارسال نظرات