در 3 ماه گذشته

38 کیلوگرم مواد مخدر در قائم‌شهر کشف شد

فرمانده انتظامی قائم‌شهر از کشف 38 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان مواد مقدر در سه ماه گذشته کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۸۵۴۰۰۱۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  محمدعلی طبری در تشریح اقدامات و عملکرد سه ماه نخست سال جاری فرماندهی انتظامی شهرستان قائم‌شهر، گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، 38 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی، پلیس با ناامن کردن محیط برای سارقان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت، با بهره‌مندی از تمام امکانات و توان و با استفاده از امکانات بسیج محلات، پلیس افتخاری، فعال‌سازی منابع مخبر و همکاری با دهیاران و شورای اسلامی دست به این اقدام زد.

طبری تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال، طرح‌های متعددی از قبیل طرح جمع‌آوری معتادین تابلو براساس ماده 15 و 16 به منظور کاهش وقوع سرقت، طرح جمع‌آوری سارقان و احضار زندانیان، طرح برخورد با اراذل و اوباش، طرح سرکشی از صنوف و واحدهای متخلف و فاقد پروانه، طرح سرکشی و بازرسی از ضایعات فروشی به مرحله اجرا درآمد.

وی از اجرای 32 طرح پاک‌سازی نقاط آلوده، شناسائی و دستگیری چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 38 کیلو انواع مواد مخدر در سطح شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قائم‌شهر هم از یک‌هزار و 725 واحد صنفی به‌صورت محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند و تعداد 113 واحد صنفی سفره‌خانه سنتی متخلف و 450 تالارهایی که مراسم مختلط داشتند پلمب شد و 331 اخطاریه به واحدهای صنفی که استاندارهای لازم را رعایت نکردند به همراه تذکر و اخطاریه تعطیلی اعلام شد.

ارسال نظرات