خبرهای داغ:
بمناسبت روز ملی عفاف و حجاب/مسئول بسیج جامعه زنان ملایر:

دولت با اجرای قانون عفاف و حجاب، امید دشمنان را به یأس تبدیل کند

مسئول بسیج جامعه زنان ملایر گفت: دولت با پیاده کردن قانون عفاف و حجاب و توجه به مباحث فرهنگی خوشحالی صهیونیسم جهانی و شبکه هایی که در راستای تهاجم و ناتوی فرهنگی حرکت می‌کنند را به یأس و ناامیدی تبدیل کند.
کد خبر: ۸۵۳۹۹۱۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

عبدولی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اهمیت مقوله عفاف و حجاب در جامعه بیان داشت: از آنجا که قشر جوان تاثیر زیادی بر انتخابات آتی کشور و ورود کاندیداها به مجلس شورای اسلامی دارد و از سوی دیگر ممکن است عمل به قانون 20 ماده‌ای گسترش حجاب و عفاف مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی تا حدودی نارضایتی جوانان را به لحاظ نوع دیدگاه این قشر به مسئله مذکور به همراه داشته باشد، دولت سعی بر آن دارد تا با عدم اجرای این قانون تاحدی جوانان را با خود همراه کند.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری با عنوان«دولت و ملت همدلی و همزبانی» امید است دولت گام‌های مثبتی در راستای رضایتمندی قاطبه مردم در این زمینه بردارد.

مسئول بسیج جامعه زنان ملایر تصریح کرد: با توجه به موضع‌گیری رئیس جمهور در جمع نیروهای انتظامی که مشی نیروی انتظامی را صرفاً عمل به قانون دانستند قطعاً دولت برای اعمال قانون در این زمینه برنامه‌هایی را پیش بینی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دولت با پیاده کردن قانون عفاف و حجاب و توجه به مباحث فرهنگی خوشحالی صهیونیسم جهانی و شبکه هایی که در راستای تهاجم و ناتوی فرهنگی حرکت می‌کنند را به یأس و ناامیدی تبدیل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات