قدس قلب تپنده جهان اسلام است

امام جمعه سنندج گفت:صهیونیست ها می خواهند با توطئه های مختلف اسلام را نابود کنند و همه کشورهای اسلامی باید در این زمینه هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۵۳۹۵۷۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه سنندج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج که پس از حضور باشکوه مردم سنندج در راهپیمایی روز قدس در مسجد جامع این شهر برگزار شد، آزادی قدس شریف را نزدیک دانست و گفت: قدس قلب تپنده جهان اسلام است و آرزوی همه مسلمانان است که قدس از تن اسلام جدا نشود.

وی با بیان اینکه، صهیونیست جهانی امروز نظاره گر دعوای بین مسلمین است، افزود: صهیونیست ها می خواهند با توطئه های مختلف اسلام را نابود کنند و همه کشورهای اسلامی باید در این زمینه هوشیار باشند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: ملت مسلمان و روزه دار ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ضد صهیونیستی خود به دنیا اعلام کردند که هیچگاه ملت مسلمان و مظلوم فلسطین را تنها نمی گذارند.

ماموستا خدایی تصریح کرد: برای پیروزی قدس شریف به درگاه پروردگار دعا کنید و از ذات احدیت الهی بخواهند با امداد غیبی خود ملت مظلوم فلسطین را از چنگال صهیونیست ها نجات دهد و قبله اول مسلمانان بار دیگر آزاد شود.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روزهای پایانی ماه رمضان خاطرنشان کرد: مردم مومن و روزه دار از فضایل این ماه الهی در این روزهای پایانی بیشتر استفاده کنند.

ویهمچنین به روزه گرفتن در ماه شوال نیز اشاره کرد و گفت: روز در این ماه مبارک نیز جزو سنت نبوی است و بر اساس احادیث موجود کسی که بتواند در ماه شوال روزه بگیرد ثواب زیادی را نصیب خواهد شد.

ماموستا خدایی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور گشترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال افزود: این حضور گسترده و دشمن شکن، اتحاد مسلمانان را بیش از پیش می کند و دسیسه های استکبار جهانی را خنثی می کند.

ارسال نظرات