حجه الاسلام محمودی در راهپیمایی روز قدس چاهک:

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی/غرب به دنبال ایران بی سواد است

حجه الاسلام والمسلمین محمودی در پایان راهپیمایی روز جهانی روز قدس تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور را دنباله روی از منویان امام خامنه ای دانست و افزود اقتصاد مقاومتی منطقی ترین و عقلانی ترین راه برای حل این مشکلات است.
کد خبر: ۸۵۳۹۵۲۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با سراسر شهرستان خاتم راهپیمایی روز جهانی قدس در دهستان چاهک نیز برگزار شد .

 حجه الاسلام محمودی پس از اتمام راهپیمایی روز جهانی قدس و پس از قرائت بیانیه پایانی در مسجد حضرت ولیعصر( عج ) چاهک در حضور خیل بسیجیان و مردم حاضر، اسرائیل را ام الفتنه و غده سرطانی بر پیکر جامعه جهانی دانست.

  وی با اشاره به قدرت بازدارندگی نیروهای مقاومت به تشریح شرایط نظامی و استراتیژیک حاکم بر منطقه پرداخت و خیال تجزیه خاورمیانه و ایجاد خاور میانه جدید را خیالی خام و کودکانه خواند.

محمودی در ادامه تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور را دنباله روی از منویات امام خامنه ای (مدظله العالی) دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی منطقی ترین و عقلانی ترین راه برای حل این مشکلات است.

حجه الاسلام محمودی با اشاره به حدیث معروف از حضرت رسول (ص) در مورد مردان پارس گفت:غرب به دنبال ایران بی سواد است و ما باید به دنبال تولید علم و حمایت از شرکت های دانش بنیان باشیم.

وی در پایان از حاضران خواست در مقابل سیاست تقلیل نسل شیعیان هوشیاری به خرج دهند و درصدد افزایش نسل برآیند.

ارسال نظرات