امام جمعه مهریز:

روز قدس رفراندوم اصلی ملت ایران است/خط بطلان ملت بر عملکرد 1+5

امام جمعه مهریز گفت: روز قدس و حضور گسترده ملت ما در عمل همان رفراندوم اصلی است و ملت فهیم و بصیرت ایران امروز بر عملکرد گروه 1+5 خط بطلان کشیدند.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۵۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: حجت الاسلام علی برهان در خطبه های نماز جمعه این شهر ابتدا از حضور پرشور و با صلابت مردم که با زبان روزه و در هوای گرم خیلی باشکوه در این راهپیمایی شرکت کرده اند قدردانی کرد.

امام جمعه مهریز در ادامه اظهار داشت: عظمت و عزت این ملت و کشور مدیون شهیدان، انفاس قدسی امام خمینی و راه نورانی ایشان و همچنین ولایت فقیه است .

برهان گفت: ملت ایران 36 سال است که راهپیمایی روز جهانی قدس را خیلی باشکوه و هر سال پرشور تر از قبل برگزار می کند و باید قدر این افتخار بزرگ را بداند .

امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با صبر و مقاومت به پیروزی رسید و قطعا برای موفقیت باید همواره ولایتمدار باشد و دارای مقاومت باشد .

امام جمعه مهریز گفت: روز قدس و حضور گسترده ملت ما در عمل همان رفراندوم اصلی است و ملت فهیم و بصیرت ایران امروز بر عملکرد گروه 1+5 خط بطلان کشیدند .

برهان گفت: شعار و شعور اصلی ملت ایران همان شعار کلیدی و راهبردی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل غاصب است و باید همواره ادامه داشته باشد .

وی در ادامه به مذاکرات تیم هسته ای ایران اشاره و ضمن انتقاد از قدرت طلبی و موضع زیاده خواهانه گروه 1+5 تصریح کرد: ما در مذاکره به برد برد نرسیده ایم.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: ملت ایران بر اساس نص صریح کلام وحی هیچگاه دست دوستی و آشتی با دشمنان و آمریکا دراز نمی کند .

برهان گفت: برخی اصلاح طلبان می خواهند این نظام را از ریشه نابود کنند؛ ولی ملت ایران هوشیار است و تسلیم آنها نمی شوند .

امام جمعه مهریز گفت: آزادی واقعی همان آزادی از اسارت کفر و استکبار جهانی است و این همان مرام حقیقی امام حسین(ع) و ائمه هدی(ع) است .

برهان گفت: ملت ایران باید همواره در محور امام شناسی حرکت کند و برای تحقق اهداف و سیره آن عزیز سفر کرده بکوشد.

وی افزود: تحریم همواره وجود داشته و لذا نباید خدای ناکرده مسئولان و دولتمردان ما مسائل مهم هسته ای را برای رفع تحریم ها قربانی کنند .

وی گفت: ملت و رهبری موافق تحرک دیپلماسی هستند ولی هیچگاه با دشمنان سر سازش ندارند چون شعار اصلی ما مبارزه همیشگی با دنیای کفر و آمریکای جنایتکار است .

 

ارسال نظرات