خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهر قهاوند:

راهپیمایی روز قدس نشانگر وحدت و همبستگی امت اسلامی است

امام جمعه موقت شهر قهاوند گفت: مردم با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس وحدت و همبستگی امت اسلامی را به جهانیان نشان می دهند.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۷۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قهاوند، حجت الاسلام رضا کرملو اظهار داشت: يكي از اهداف انقلاب اسلامي دفاع از مستضعفان عالم و حمايت از آرمان آزادي فلسطين از دست رژيم غاصب صهيونيستي است كه در سال‌هاي بعد از پيروزي انقلاب به جد مورد پيگيري قرار گرفته است.

امام جمعه موقت شهر قهاوند افزود: وجدان بیدار آزادی‌خواهان عالم، جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین را فراموش نمی‌کند و حمایت ما از این ملت مظلوم در قالب تفکر دینی و انسانی جای می‌گیرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) روز قدس را روز مقابله مستکبرین و مستضعفین نامید و از همان سال‌های آغازین مبارزه علیه رژیم پهلوی، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام و خطر اسرائیل و صهیونیسم را برای جهان اسلام مطرح کرد.

وی روز قدس را روز شکوه و عظمت امت اسلامی دانست و گفت: در این روز انسان های حقیقت خواه و حقیقت دوست با حضور پرشور و گسترده خود در مراسم راهپیمایی و تظاهرات، وحدت و همبستگی امت اسلامی را به جهانیان نشان می دهند.

وی خاطرنشان کرد:روز قدس روز تجلی هم‌دلی و هم‌زبانی همه انسان‌های حقیقت‌خواه و عدالت‌دوست جهان برای دفاع از مظلوم و خروش علیه ظالم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات