به همت حوزه مقامت بسیج خاتم الانبیاء(ص) مهریز:

نشست فرماندهان پایگاهها و شورای حوزه برگزار شد

همزمان با نوزدهم ماه مبارک رمضان نشست فصلی فرماندهان پایگاهها و شورای حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص)در مهریز برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۹۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: همزمان با نوزدهم ماه مبارک رمضان نشست فصلی فرماندهان پایگاهها و شورای حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص)در محل دهکده توریستس مهرنگار مهریز برگزار گردید.

 در این نشست در ابتدا فرمانده حوزه خاتم الانبیاء(ص)مهریز سروان شاکر ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات اعضای جلسه در ماه مبارک صیام و لیالی قدر افزود: مأموریت امور سازمان بسیج مستضعفین در دو مأموریت درون سازمان و برون سازمان تعریف گردیده که مأموریت درون سازمان حلقه های تربیتی صالحین با هدف تربیت انسانهای صالح و شایسته تشکیل گردیده است.

 برادر شاکر افزود: حلقه های تربیتی ظرفیت و فرصت خوبی است که می بایست با توجه به محتوای غنی کتاب سال صالحین موضوعات کتاب توسط سرگروه در حلقات مطرح گردد.

فرمانده حوزه در ادامه بیان نمود: از آنجا که امروز دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سعی در اشاعه شبهات در اعتقادات ما را دارد؛ لذا پاسخ به شبهات می بایست در حلقه های صالحین پاسخ داده شود تا از انحرافات فکری و اعتقادی ممانعت به عمل آید.

سروان پاسدار شاکر فرمانده حوزه در ادامه برنامه های امر به معروف ونهی از منکر، شبکه روشنگران فرهنگی بسیج، اردوهای جهادی محرومیت زدایی، راهیان نور غرب کشور، دستورالعمل شهید الله دادی، فضاسازی و تهیه مستندات فرهنگی، پالایش سامانه نیروی انسانی حوزه، مقابله با آسیب های ماهواره، یادواره شهدای حوزه و همچنین برنامه روز جهانی قدس را تشریح نمودند.

در پایان تمام شرکت کنندگان به ضیافت افطاری دعوت بودند.

 

ارسال نظرات