همزمان با ماه مبارک رمضان:

استقبال بانوان بخش بفروئیه از محافل قرآنی

همزمان با ماه مبارک رمضان محافل قرآنی در بخش بفروئیه هم رونق خاصی به خود گرفته است به‌طوری‌که بانوان بخش بفروئیه با استقبال از این محافل با شرکت در جلسات جزء خوانی قرآن کریم از فرصت‌های ماه مبارک رمضان بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۲۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، این جلسات که به همت کمیته بانوان بخشداری بفروئیه برگزار می‌شود بانوان و شرکت‌کنندگان علاوه بر جزء خوانی قرآن کریم، در حوزه بهداشت و درمان و مهارت‌های زندگی هم با انواع بیماری‌ها و روش‌های پیشگیری از آن و مهارت ارتباط زن و شوهر و مشاوره و آیین همسرداری و طب سنتی هم آشنا می‌شوند.

یکی از اساتید دانشگاه در نخستین دوره آموزشی در جمع شرکت‌کنندگان با تفسیر آیاتی از قرآن کریم گفت: اگر به سیره زندگی ائمه معصومین و پیامبر خدا، امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام و فاطمه زهرا سلام‌الله علیها نگاه کنیم می‌بینیم که زندگی آن‌ها سراسر مهر و محبت و صفا و درس برای ماست.

خانم عظیمی دخت افزود: بنابراین اگر ما هم در زندگی خود از ائمه هدی و علما و بزرگان خود الگو بگیریم قطعاً راه سعادت و خداشناسی را طی خواهیم کرد و در برابر سختی‌های زندگی هرگز تسلیم هوا و هوس‌های مادی و دنیای نخواهیم شد.

وی افزود: فلسفه ماه مبارک رمضان هم تقویت ایمان و باورهای دینی و عمل به دستورات الهی و پرهیز از خواسته‌های شیطانی است.

 


ارسال نظرات